##navigation.skip.main##
##navigation.skip.nav##
##navigation.skip.footer##
Про журнал
Поточний випуск
Архів
Редакційна колегія
Керівництво для авторів
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 1-2 (2023)
Зміст
Титул
1-2
pdf
Зміст
3
pdf
Статті
Особливості маркетингової політики малого бізнесу в Україні в умовах війни
Виноградова О. В. (Vynohradova O. V.), Дрокіна Н. І. (Drokina N. I.), Бондар В. В. (Bondar V. V.)
4-8
pdf
Розвиток цифрової комерції підприємств в реаліях сьогодення
Гудзь О. Є. (Gudz O. Ye.), Іванов В. Д. (Ivanov V. D.)
9-13
pdf
Медіаменеджмент, як ефективний сурогатний інструмент організаційної культури для післявоєнного відтворення телекомунікаційних підприємств
Гудзь О. Є. (Gudz O. Ye.), Тяжина А. М. (Tiazhyna A. M.)
14-19
pdf
Організаційна культура підприємства: теоретичний аспект
Євтушенко Н. О. (Yevtushenko N. O.), Ващенко О. П. (Vashchenko O. P.), Завгородній А. А. (Zavhorodnii A. A.)
20-24
pdf
Діджитал трансформація телекомунікаційних підприємств у повоєнному відновленні економіки України
Зеліско І. М. (Zelisko I. M.), Нестеренко М. О. (Nesterenko M. O.)
25-31
pdf
Сучасні тренди розвитку електронної комерції в умовах діджиталізації суспільства
Згурська О. М. (Zghurska O. M.), Мартиненко М. О. (Martynenko M. O.), Ільющенко Н. В. (Ilyushchenko N. V.)
32-39
pdf
Розробка стратегії виходу українського підприємства на міжнародний ринок бізнесу в сучасних умовах
Маковецька І. М. (Makovetska I. M.), Байдін М. В. (Baydin M. V.), Лисаченко О. В. (Lysachenko O. V.)
40-44
pdf
Удосконалення інноваційного середовища підприємства при адаптації до ринкових умов господарювання
Маковецька І. М. (Makovetska I. M.), Мельничук Д. Р. (Melnychuk D. R.)
45-49
pdf
Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у діяльності освітніх установ
Сидоренко Т. М. (Sydorenko T. M.), Заболотна В. А. (Zabolotna V. A.)
50-55
pdf
Стратегія управління персоналом підприємства в умовах воєнного стану
Насад Н. В. (Nasad N. V.), Юрченко А. В. (Yurchenko A. V.)
56-58
pdf
Технологічні аспекти формування іміджу держави
Дубовик Н. А. (Dubovyk N. A.), Захлєбін М. І. (Zakhlyebin M. I.)
59-64
pdf
Використання цифрових технологій у розробці стратегії просування послуг на підприємстві
Ромащенко О. (Romaschenko О.), Спатар Д. (Spatar D.)
65-70
pdf (English)
Формування комунікативної культури фахівців сфери діловодства в сучасних економічних умовах
Сидоренко Т. М. (Sydorenko T. M.)
71-75
pdf
Причини виникнення конфліктів на підприємстві та шляхи їх вирішення
Євтушенко Н. О. (Yevtushenko N. O.), Ковальчук О. В. (Kovalchuk O. V.)
76-80
pdf
Парадигма стратегічного управління телекомунікаційних підприємств в умовах цифрової економіки
Сазонова С. В. (Sazonova S. V.)
81-86
pdf
Напрямки використання штучного інтелекту в управлінських процесах підприємства
Глушенкова А. А. (Hlushenkova A. A.), Тертичний Р. В. (Tertychnyy R. V.)
87-92
pdf
Особливості ефективного розвитку підприємств галузі виробництва молочної продукції в Україні під час воєнного стану
Голобородько А. Ю. (Holoborodko A. Yu.), Ющенко А. Ю. (Yushchenko A. Yu.)
93-99
pdf
Open Journal Systems
Мова
English
Українська