Розвиток цифрової комерції підприємств в реаліях сьогодення

DOI: 10.31673/2415-8089.2023.120220

  • Гудзь О. Є. (Gudz O. Ye.) Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій, Київ
  • Іванов В. Д. (Ivanov V. D.) Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій, Київ

Анотація

В статті уточнені сутність та змістове наповнення цифрової комерції, означено ключові стратегічні вимоги до організації цифрової комерції, виявлено тенденції розвитку цифрової комерції підприємств в реаліях сьогодення, розглянуто існуючі потенційні можливості, загрози, переваги і недоліки розвитку цифрової комерції підприємств, визначено основні чинники, що стримують розвиток цифрової комерції підприємств, окреслено ключові ознаки моделі розвитку цифрової комерції підприємств в реаліях сьогодення та обґрунтована необхідність врахування й нівелювання недоліків цифрової комерції.

Ключові слова: цифрова комерція, підприємства, цифровий бізнес, інформаційнокомунікаційні технології, моделі розвитку цифрової комерції.

Список використаних джерел
1. Маєвська А. Електронна комерція і право: посібник. Харків, 2010. 256 с.
2. Плескач В., Затонацька Т. Електронна комерція: підр. Київ. Знання. 2007. 535 с.
3. Патраманська Л. Електроннан комерція: переваги та недоліки. Ефективна економіка. 2015. № 11.
4. Тардаскіна Т. М., Стрельчук Є.М., Терешко Ю.В. Електронна комерція: навч. посіб. Одеса: ОНАЗ ім. О. С. Попова, 2011. 244 с.
5. Chaffey D. E-business and E-commerce Management. Strategy, Implementation and Practice. Prentice Hall, 2009. 800 p.
6. Treese C.W., Stewart L.C. Designing Systems for Internet Commerce. Addison Wesley, 1998. 375 p.
7. Zwass V. Electronic Commerce: Structures and Issues. International Journal of Electronic Commerce. 1996. Vol. 1. № 1. Fall. P. 3–23.

Номер
Розділ
Статті