Технологічні аспекти формування іміджу держави

DOI: 10.31673/2415-8089.2023.121201

  • Дубовик Н. А. (Dubovyk N. A.) Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій, Київ
  • Захлєбін М. І. (Zakhlyebin M. I.) Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій, Київ

Анотація

Статтю присвячено пошуку оптимальних шляхів формування іміджу держави, розгляду сучасних технологій формування іміджу української держави, а також ролі інформаційно-комунікаційних технологій для відтворення привабливого імідж-образу України. Основна увага приділена аналізу класифікації технологій іміджу держави. За загальною класифікацією зроблено спробу віднайти сильні та слабкі сторони у форматуванні іміджу держави. Розглянуто технології іміджування, зокрема визначено, що об’єктивним для аналізу іміджу держави є поділ за об’єктивністю інформації; характером інформаційної складової; відповідністю чи невідповідністю наявної інформації сучасному стану; зорієнтованість інформаційної складової на раціональне (розум) чи ірраціональне (почуття); за обсягом інформації та її важливістю.

Ключові слова: імідж, імідж-образ, імідж держави, іміджування, техніки іміджу, технології іміджу держави.

Список використаної літератури
1. Бєлова Н.Є. Політичний міф як маніпулювання масовою свідомістю. Модернізація суспільних наук в епоху глобальних змін: економічні, соціальні, філософські, політичні, правові, загальнонаукові аспекти, Київ. 2017, С. 19-21. URL: https://dspace.uzhnu.edu.ua (дата звернення: 05.08.2023).
2. Бугар А. Деякі аспекти формування іміджу країни в інформаційному просторі. European Political and Law Discourse. 2020. Vol. 7. Iss. 6. P. 240- 249.
3. Бурстін Д. Імідж. Види іміджу. Джорджия. 1993. С. 45-53. URL: https://stud.com.ua/64481/zhurnalistika/vidi_imidzhu (дата звернення: 04.08.2023).
4. Воробйова Н. Формування національного бренду України на світовому ринку. URL: https://core.ac.uk/download/pdf/197246567.pdf
5. Петрова Є. А. Іміджелогія-2006: актуальні проблеми соціального іміджмейкінгу. Матеріали Четвертого міжнародного симпозіуму з іміджелогії. РІЦ АІМ, 2006, 358 с.
6. Шульга Н. В. Міфотворчість у засобах масової інформації. Концепт. 2013. №3. С. 1-10.

Номер
Розділ
Статті