Використання цифрових технологій у розробці стратегії просування послуг на підприємстві

DOI: 10.31673/2415-8089.2023.121301

  • Ромащенко О. (Romaschenko О.) Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій, Київ
  • Спатар Д. (Spatar D.) Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій, Київ

Анотація

Статтю присвячено проблематиці використання цифрових засобів поширення інформації для просування товарів та послуг. Обґрунтовано сутність та значення засобу просування товарів та послуг як складової сучасного маркетингу, а саме digital-маркетингу. Його зміст досліджено з урахуванням інноваційних напрямів діяльності суб'єктів господарювання. Автори аналізують основні складові digital-маркетингу, на яких базується формування сучасної концепції маркетингу цифрових технологій, а саме SEO-просування, контент-маркетинг, SMM-просування, крауд-маркетинг, e-mail - розсилання, контекстну рекламу. Розглянуті основні інструменти просування послуг, такі як: таргетована реклама, контекстна реклама, банерна реклама, нативна реклама, радіореклама, телереклама, зеклама в мобільних програмах, офлайн-реклама. Розглянуті переваги використання інструментів digital–маркетингу.

Ключові слова: digital–маркетинг, SEO-просування, контент-маркетинг, SMM-просування, цифрові технології.

Номер
Розділ
Статті