Розробка стратегії виходу українського підприємства на міжнародний ринок бізнесу в сучасних умовах

DOI: 10.31673/2415-8089.2023.120880

  • Маковецька І. М. (Makovetska I. M.) Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій, Київ
  • Байдін М. В. (Baydin M. V.) Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій, Київ
  • Лисаченко О. В. (Lysachenko O. V.) Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій, Київ

Анотація

Стаття розробка стратегії виходу українського підприємства на міжнародний ринок бізнесу в сучасних умовах, що дозволило б підприємству посилити свої позиції на зовнішньому ринку. Описана модель стратегічного управління підприємством завдяки якій ухвалення рішення керівництвом про вихід на міжнародний ринок потребує розробки концепції та стратегії розвитку його зовнішньоекономічної діяльності. Рішення, що приймаються компаніями в цій сфері, мають стратегічний і тактичний аспект. Розглянуто умови діяльності на міжнародних ринках для виходу українських підприємств та організацій на зарубіжні ринки, що надасть нові можливості ведення бізнесу в сучасних умовах.

Ключові слова: стратегія, підприємство, управління, міжнародний ринок, бізнес.

Список використаної літератури
1. Габаль Я.А. Стратегії конкурентних переваг при виході підприємства на міжнародний ринок. Актуальні проблеми ефективного соціально-економічного розвитку України: пошук молодих: матеріали ХІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (м. Вінниця, 20 квітня 2023 року). Вінниця: Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ ДТЕУ, 2023. Вип.161. С. 111-116.
2. Закрижевська І.В., Полозова В.М. Особливості виходу фірми на міжнародні ринки. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2021. № 6. Том 2. С. 211-215.
3. Полковниченко С. О., Єльчищева І. А. Стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок в умовах посилення євроінтеграційних процесів. Проблеми і перспективи економіки та управління. 2019. № 3(19). С. 89-98.
4. Хринюк О. С., Ганіч С. С. Торговельна політика компанії: стратегії виходу на зовнішній ринок. Економіка та суспільство. 2022. № 40. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-40-13 (дата звернення: 25.09.2023).
5. Шталь Т. В., Козуб В. О., Нахметов А. Н. Формування міжнародної маркетингової стратегії виходу компанії на зовнішній ринок. Бізнес Інформ. 2018. № 1. С. 345-351.

Номер
Розділ
Статті