Напрямки використання штучного інтелекту в управлінських процесах підприємства

DOI: 10.31673/2415-8089.2023.120770

  • Глушенкова А. А. (Hlushenkova A. A.) Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій, Київ
  • Тертичний Р. В. (Tertychnyy R. V.) Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій, Київ

Анотація

Використання штучного в управлінні дозволяє підприємствам ефективніше вирішувати завдання автоматизації, аналізу даних та прийняття стратегічних рішень, що є ключовим для конкурентоспроможності в сучасному бізнес-середовищі. В статті розглядаються ключові напрямки використання штучного інтелекту в управлінських процесах підприємства. Проаналізовано можливості автоматизації, аналізу даних, прийняття рішень та інші сфери застосування штучного інтелекту. Стаття також висвітлює актуальність теми та визначає виклики, пов'язані з етикою, безпекою даних та іншими аспектами використання штучного інтелекту.

Ключові слова: штучний інтелект, управлінські процеси, автоматизація управлінських процесів, інформаційні технології в управлінні.

Список використаних джерел
1. P. Prabhu, N. Anbazhagan, FI-FCM Algorithm for Business Intelligence. In: Prasath R., Kathirvalavakumar T. (eds) Mining Intelligence and Knowledge Exploration. Lecture Notes in Computer Science. Springer, Cham. 2013. Pp. 518-528
2. T. Kumar, M. Trakru, The Colossal Impact of Artificial Intelligence. ECommerce: Statistics and Facts. Int. Res. J. Eng. Technol. (IRJET) 2020, 6, 570–572. URL: https://www.irjet.net/archives/V6/i5/IRJET - V6I5116.pdf
3. 5 key decision-making techniques for managers [Електронний ресурс] Harvard Business School. URL: https://online.hbs.edu/blog/post/decision-making-techniques
4. Клепікова О.А. Сучасний стан і місце інформаційних технологій в управлінні підприємством. Науковий вісник міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і менеджмент. 2013. № 5. С. 74-77.

Номер
Розділ
Статті