Парадигма стратегічного управління телекомунікаційних підприємств в умовах цифрової економіки

DOI: 10.31673/2415-8089.2023.121601

  • Сазонова С. В. (Sazonova S. V.) Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій, Київ

Анотація

Статтю присвячено визначенню поняття парадигми стратегічного управління телекомунікаційних підприємств та її адаптації в умовах цифрової економіки для формування механізму стратегічного розвитку підприємства та його ефективного функціонування. Акцентовано увагу на тому, що сучасна парадигма стратегічного управління телекомунікаційних підприємств базується на людино-центрованому підході, основу якого складає потенціал управлінського персоналу відповідно до стратегічних напрямів розвитку підприємства. Для телекомунікаційних підприємств, які забезпечують розвиток та функціонування цифрової економіки цілями управління повинні бути: глобальна цифровізація бізнесу та суспільства; адаптація роботи підприємства до наслідків цифрової трансформації; розвиток корпоративної цифрової культури; запровадження сучасних методів управління відповідних диджиталізації та цифровізації соціального та фінансово-економічного спектру розвитку суспільства є Аналітичний огляд дозволив порівняти переваги та недоліки стратегічного, ситуаційного та процесного управління, які стали основою для формування парадигмальної цифрової стратегії управління телекомунікаційним підприємствами, яка передбачає визначення загальної стратегії, стратегічних напрямів діяльності, сценаріїв їх реалізації відповідно до ситуацій управління з врахуванням управлінських сигналів зовнішнього та внутрішнього середовищ.

Ключові слова: стратегічне управління, цифрова стратегія, телекомунікаційні підприємства, цифрова економіка, цифровізація, цифрова трансформація.

Список використаної літератури
1. Безгін К.С., Дороніна О.А. Парадигма стратегічного розвитку управлінського потенціалу підприємства. Економiка i органiзацiя управлiння. № 4 (40) 2020. С. 249-257
2. Гвініашвілі Т. З. Зміна парадигми стратегічного управління підприємством в умовах цифрової економіки. Економічний простір. 2021, No 172/ ULR: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/936/907
3. Гудзь О. Є., Сазонова С. В. Формування організаційно-економічного механізму загальнодоступних послуг телекомунікаційними підприємствами: монографія. Львів: ЛігаПрес, 2018. 144 с.
4. Офіційний веб портал Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері звʼязку та інформатизації. URL: https://nkrzi.gov.ua/
5. Corso di Programmazione ad Oggetti ULR: webuser.unicas.it/destefano/slides_OOP/L_01_intro_OOP.pdf
6. Ji, X., & Li, W. Digital Transformation: A Review and Research Framework. Frontiers in Business, Economics and Management, 2022, 5(3), 21–27. https://doi.org/10.54097/fbem.v5i3.1898.

Номер
Розділ
Статті