Формування комунікативної культури фахівців сфери діловодства в сучасних економічних умовах

DOI: 10.31673/2415-8089.2023.121401

  • Сидоренко Т. М. (Sydorenko T. M.) Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій, Київ

Анотація

У статті проаналізовано різні підходи до визначення поняття «комунікативна культура», її роль в інформаційному суспільстві. У контексті професійної освіти майбутніх фахівців сфери діловодства розкрито питання необхідності формування в них високого рівня комунікативної культури як особливо важливої інтегрованої якості. Акцентовано увагу чинниках, якеі сприяють формуванню комунікативної культури під час професійно-комунікативної підготовки майбутніх діловодів у сучасних закладах вищої освіти.

Ключові слова: професійна підготовка, комунікативна культура, фахівці з діловодства, інформація, міжособистісна взаємодія.

Список використаної літератури
1. Лісіна С. О. Документні ресурси: навч. посіб. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. 240 с.
2. Міщенко І. В. Розвиток комунікативних здібностей майбутніх фахівців в умовах сучасного навчального процесу. Соціально-педагогічні основи розвитку особистості в сучасних умовах комунікації: досвід, проблеми, перспективи: збір. мат. конф. Дніпро : ЖУРФОНД, 2021. С. 130-132.
3. Обдула Т. М. Проблема формування у молодого покоління комунікативної культури. Соціально-педагогічні основи розвитку особистості в сучасних умовах комунікації: досвід, проблеми, перспективи: збір. мат. конф. Дніпро : ЖУРФОНД, 2021. С. 139-144.
4. Руденко Л. А.ТеоретичнІ основи формування комунікативної культури майбутніх фахівців. Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки. 2020. № 12. С.98 – 107.
5. Стьопкіна А. С., Трубник І. В. Формування соціально-комунікативної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери. Духовність особистості: методологія, теорія і практика. 2021. № 1(100) с. 247 – 256.

Номер
Розділ
Статті