##navigation.skip.main##
##navigation.skip.nav##
##navigation.skip.footer##
Економіка. Менеджмент. Бізнес
Про журнал
Поточний випуск
Архів
Редакційна колегія
Керівництво для авторів
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 4 (2023)
Зміст
Зміст
3
pdf
Статті
ІННОВАЦІЙНІ РЕКЛАМНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ТОРГОВЕЛЬНО-РОЗВАЖАЛЬНІЙ СФЕРІ
Виноградова О. В. (Vynohradova O. V.), Крижко О. В. (Kryzhko O. V.), Бондаренко С. А. (Bondarenko S. A.)
4-8
pdf
ОБГРУНТУВАННЯ ТРАЄКТОРІЙ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СФЕРИ
Гудзь О. Є. (Hudz O. Ye.), Стрельнікова С. Ю. (Strelnikova S. Yu.), Семенець В. С. (Semenets V. S.)
9-16
pdf
ГАРМОНІЗАЦІЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ
Гудзь О. Є. (Hudz O. Ye.), Шавловський П. В. (Shavlovskyy P. V.), Дем`янець В. В. (Demyanets V. V.)
17-23
pdf
СТРАТЕГІЧНИЙ ВЕКТОР В УПРАВЛІННІ ІННОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Євтушенко Н. О. (Yevtushenko N. O.), Рязанцев Р. О. (Ryazantsev R. O.), Кравченко В. В. (Kravchenko V. V.)
24-31
pdf (English)
СЦЕНАРІЇ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВ
Ковшова І. О. (Kovshova I. O.), Гриджук І. А. (Hrydzhuk I. A.)
32-38
pdf
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕННОСТІ ТА РИЗИКУ
Артьомова А. Ю. (Artyomova A. Yu.), Булигін В. В. (Bulyhin V. V.)
39-47
pdf
УПРАВЛІННЯ РЕСУРСАМИ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИНЦИПАХ «ЗЕЛЕНОГО ОФІСУ»
Глушенкова А. А. (Hlushenkova A. A.), Худік Б. О. (Khudik B. O.)
48-53
pdf
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ ПЕРСОНАЛ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ СТРАТЕГІЧНИХ ЗМІН
Голобородько А. Ю. (Holoborodko A. Yu.), Плевако Н. О. (Plevako N. O.), Кусова Д. М. (Kusova D. M.)
54-62
pdf
МЕТОДИ ОЦІНКИ МІЖНАРОДНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ІТ-КОМПАНІЙ
Кот О. В. (Kot O. V.), Чатченко О. Є. (Chatchenko O. Ye.), Стреляєва О. Р. (Strelyayeva O. R.)
63-68
pdf
ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ КОМУНІКАЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ МСБ
Ромащенко О. (Romaschenko О.), Сухомлінова Б. (Sukhomlinova B.)
69-74
pdf (English)
ОЦІНКА АПОСТЕРІОРНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ В ЦИФРОВІЙ ЕКОНОМІЦІ
Сазонова С. (Sazonova S.), Мельнічук Л. (Melnichuk L.), Макаренко Т. (Makarenko T.)
75-80
pdf (English)
ЗАСТОСУВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ
Сидоренко Т. М. (Sydorenko T. M.), Машковець С. В. (Mashkovets S. V.)
81-85
pdf
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОГО БІЗНЕСУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
Федоренко О. С. (Fedorenko O. S.), Сірош А. В. (Sirosh A. V.)
86-91
ВПЛИВ ЦИФРОВІЗАЦІЇ НА ПРОЦЕС УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
Хаврова К. С. (Khavrova K. S.), Доброжан Д. О. (Dobrozhan D. O.)
92-96
pdf
Open Journal Systems
Мова
English
Українська