##navigation.skip.main##
##navigation.skip.nav##
##navigation.skip.footer##
Економіка. Менеджмент. Бізнес
Про журнал
Поточний випуск
Архів
Редакційна колегія
Керівництво для авторів
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 4 (2017)
Зміст
Титул
pdf
Зміст
PDF
Статті
МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВА
Гудзь О. Є. , Стрельнікова С. Ю.
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПЛАНУВАННЯ ФІНАНСОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВ
Стецюк П. А. , Корнійчук Г. В.
PDF
СУТНІСТЬ ІНСТРУМЕНТІВ ГЕЙМІФІКАЦІЇ В СИСТЕМІ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ
Виноградова О. В. , Литвинова О. В. , Пілігрім К. І.
PDF
СТАН ТА СТРУКТУРА МАШИНОБУДІВНОЇ ГАЛУЗІ УКРАЇНИ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ
Гусєва О. Ю. , Яковчук А. М.
PDF
МЕТОДИКА ВИЗНАЧЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО ЕФЕКТУ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ЗВ’ЯЗКУ
Лазоренко Л. В.
PDF
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО КОМУНІКАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНИЇ ПРОЦЕСІВ ПІДПРИЄМСТВ
Нестерчук Ю. В. , Аршевська М. В.
PDF
МОДЕЛЮВАННЯ СИСТЕМИ ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ
Варналій З. С. , Прокопенко Н. С. , Тимошенко А. О. , Куцик О. І.
PDF
ВИЗНАЧЕННЯ ДОВГОСТРОКОВИХ ТРЕНДІВ РОЗВИТКУ ВИСОКОГО КОНКУРЕНТНОГО СТАТУСУ ПІДПРИЄМСТВ НА ОСНОВІ ВИКОРИСТАННЯ НЕМАТЕРІАЛЬНИХ РЕСУРСІВ
Легомінова С. В.
PDF
ЄВРОПЕЙСЬКИЙ РИНОК КОНСАЛТИНГОВИХ ПОСЛУГ: ОСОБЛИВОСТІ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
Євтушенко Н. О.
PDF
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ЩОДО РЕГУЛЮВАННЯ КІБЕРПРОСТОРУ. МІЖНАРОДНИЙ АСПЕКТ
Вороненко І. В. , Тужик К. Л.
PDF
МОДЕЛЮВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ СТРУКТУРИ ТОВАРНИХ ЗАПАСІВ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Воскобоєва О. В. , Ромащенко О. С.
PDF
МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ БАНКРУТСТВА ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ В СИСТЕМІ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ
Старинець О. Г.
PDF
ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ
Глушенкова А. А.
PDF
РОЗВИТОК ПОТЕНЦІАЛУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Халімон Т. М.
PDF
СТАН РОЗВИТКУ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ
Сотниченко В. М. , Шмалій Л. В.
PDF
МЕРЕЖЕВИЙ ПРИНЦИП ОРГАНІЗАЦІЇ ФРАНЧАЙЗИНГОВОЇ СИСТЕМИ ДЛЯ ІНТЕРНЕТ ПРОВАЙДЕРІВ В УКРАЇНІ
Сорока А. М.
PDF
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ КОН’ЮНКТУРИ У СФЕРІ ІНФОКОМУНІКАЦІЙ
Стєкольщиков В. В. , Дименко Р. А.
PDF
ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДПРИЄМСТВ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ГАЛУЗІ
Згурська О. М.
PDF
РЕГІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЕКТНОГО ФІНАНСУВАННЯ У ПІДПРИЄМСТВАХ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ
Шморгун Ю. В.
PDF
СУТНІСТЬ КОНВЕРГЕНЦІЇ ЯК СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО ФЕНОМЕНУ ПРОЦЕСУ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ
Гончаренко С. В.
PDF
ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ КОРПОРАТИВНИХ ВІДНОСИН В УКРАЇНІ (ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ)
Лобань О. О.
PDF
АКТУАЛЬНІСТЬ ВПРОВАДЖЕННЯ «ХМАРНИХ» СЕРВІСІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
Мартиненко М. О.
PDF
AGILE-МЕНЕДЖМЕНТ, ЯК ДІЄВЕ УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ ДЛЯ ЦІЛЕСПРЯМОВАНИХ КОМАНД
Якубенко І. М.
PDF
ОГЛЯД СУЧАСНИХ МЕТОДІВ КІЛЬКІСНОЇ ОЦІНКИ РИЗИКІВ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СИСТЕМУ РИЗИК-МЕНЕДЖМЕНТУ
Степанюк З. А.
PDF
АНАЛІЗ ІНФОРМАЦІЙНИХ КАНАЛІВ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Маковій В. В.
PDF
КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА: СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Захаренко Д. С.
PDF
УПРАВЛІННЯ СТРАТЕГІЧНИМ РОЗВИТКОМ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ У СУЧАСНИХ УМОВАХ
Сазонова С. В.
PDF
Open Journal Systems
Мова
English
Українська