КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА: СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Анотація
В статті сформовано авторське бачення та уточнено ідентифікацію клієнтоорієнтованості підприємства, обґрунтовано визначення її сутнісних характеристик на основі критичного розгляду наявних в наукових публікаціях підходів до тлумачення клієнтоорієнтованості бізнесу з урахуванням специфіки прояву нових викликів та запитів сьогодення, що передбачає: глибоке розуміння своїх клієнтів, утримання існуючих клієнтів, взаємодію з клієнтами, засновану на відносинах, а не на продажу продукту, розвиток індивідуальних комунікаційних ланцюгів з клієнтами, орієнтацію на утримання лояльності клієнтів та управління клієнтським досвідом.
Ключові слова: клієнтоорієнтованість підприємства, взаємодія з клієнтом, клієнтський досвід, комунікаційні ланцюги з клієнтами, лояльність клієнтів.