##navigation.skip.main##
##navigation.skip.nav##
##navigation.skip.footer##
Економіка. Менеджмент. Бізнес
Про журнал
Поточний випуск
Архів
Редакційна колегія
Керівництво для авторів
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 1 (2019)
Зміст
Титул
1-2
pdf
Зміст
3
pdf
Статті
СТРАТЕГІЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ МАЛИХ ТА СЕРЕДНІХ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Князєва О. А. (Kniazieva O. A.)
4-11
pdf
БАНКІВСЬКЕ КРЕДИТУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ: МОЖЛИВОСТІ ТА РИЗИКИ
Гудзь О. Є. (Gudz O. E.)
12-19
pdf
ІНФОРМАЦІЙНА ІНФРАСТРУКТУРА ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Гудзь О. Є. (Gudz O. E.), Ольховая І. О. (Olkhovaya I. O.)
20-25
pdf
МАРКЕТИНГОВІ ІННОВАЦІЇ І ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЇ: КОНВЕРГЕНЦІЯ ПОСЛУГ
Виноградова О. В. (Vynogradova O. V.), Євтушенко Н. О. (Yevtushenko N. O.)
26-32
pdf
РОЗВИТОК ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА ЯК ДОМІНАНТА ІННОВАЦІЙНОГО ЗРОСТАННЯ
Зеліско І. М. (Zelisko I. M.), Сосновська О. О. (Sosnovsʹka O. O.), Ху Сунцзє (Hu Sungjie)
33-39
pdf
ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КАДРОВОЇ ПОЛІТИКИ ПРАТ «КИЇВСТАР»
Лазоренко Л. В. (Lazorenko L. V.)
40-44
pdf
КОРПОРАТИВНА СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ ЯК ГОЛОВНИЙ ЧИННИК ЇХ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
Гусєва О. Ю. (Guseva O. Yu.), Хлевицька Т. Б. (Khlevytska T. B.)
45-50
pdf
ПОРОГОВЕ ЗНАЧЕННЯ ПАКЕТУ АКЦІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ КОРПОРАТИВНИМ КАПІТАЛОМ
Сьомкіна Т. В. (Sʹomkina T. V.), Дименко Р. А. (Dymenko R. A.), Лобань О. О. (Lobanʹ O. O.)
51-56
pdf
МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ЕКСПЕРТНОЇ ОЦІНКИ ІННОВАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Глушенкова А. А. (Glushenkova A. A.)
57-65
pdf
СИСТЕМА ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ І ФІНАНСОВО-БЮДЖЕТНА ДИСЦИПЛІНА В УКРАЇНІ
Борисенко Л. М. (Borysenko L. M.)
66-75
pdf
ПІДГОТОВКА ЕКОНОМІСТІВ: ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД
Сьомкіна Т. В. (Sʹomkina T. V.), Воскобоєва О. В. (Voskoboeva O. V.), Ромащенко О. С. (Romashchenko O. S.)
76-84
pdf
КОН’ЮНКТУРА ТА ОСОБЛИВОСТІ РИНКУ ПРАЦІ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УКРАЇНІ: МАРКЕТИНГОВИЙ АСПЕКТ
Плахотнікова Л. О. (Plakhotnikova L. O.), Іртлач М. О. (Irtlach M. O.), Булах Т. М. (Bulah T. M.)
85-91
pdf
НЕЙМІНГ В СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ
Дарчук В. Г. (Darchuk V. H.), Крижко О. В. (Kryzhko O. V.)
92-96
pdf
ІННОВАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ЯК МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Сорока А. М. (Soroka A. M.)
97-102
pdf
ВПЛИВ ЧИННИКІВ НА ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Гавриш О. М. (Gavrysh O. M.)
103-109
pdf
ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗУМІННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВА
Труш М. С. (Trush M. S.)
110-116
pdf
ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ПОНЯТТЯ «РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВА»
Мартиненко М. О. (Martynenko M. O.)
117-122
pdf
ЕКОНОМІЧНА БЕЗПЕКА ПІДПРИЄМСТВА: СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕНН
Шмалій Л. В. (Shmaliy L. V.)
123-129
pdf
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Щербина В. В. (Shcherbyna V. V.)
130-135
pdf
РЕЦЕНЗІЯ на монографію Легомінової С.В. «ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТНИМИ ПЕРЕВАГАМИ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ»
Гудзь О. Є. (Gudz O. Ye.)
136
pdf
Open Journal Systems
Мова
English
Українська