##navigation.skip.main##
##navigation.skip.nav##
##navigation.skip.footer##
Економіка. Менеджмент. Бізнес
Про журнал
Поточний випуск
Архів
Редакційна колегія
Керівництво для авторів
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Поточний номер
№ 2 (2024)
Зміст
Титул
1-2
pdf
Зміст
3
pdf
Статті
ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ DIGITAL-ТЕХНОЛОГІЙ У МАРКЕТИНГОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ УКРАЇНСЬКИХ КОМПАНІЙ
Виноградова О. В. (Vynohradova O. V.), Ігнатенко О. В. (Ihnatenko O. V.), Недопако Н. М. (Nedopako N. M), Ільницький Т. Р. (Ilʹnytskyy T. R.)
4-9
pdf
СТРАТЕГІЧНІ СЦЕНАРІЇ РОЗВИТКУ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВ В НОВИХ ЕКОНОМІЧНИХ РЕАЛІЯХ
Гудзь О. Є. (Hudz O. Ye.), Гадицький М. Г. (Hadytskyy M. H.), Чернявський І. Ю. (Chernyavskyy I. Yu.)
10-18
pdf
УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ КОРПОРАТИВНОГО ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ
Головніна О. Г. (Holovnina O. H.), Сьомкіна Т. В. (Somkina T. V.), Денисенко М. П. (Denysenko M. P.)
19-27
pdf
ВПЛИВ ВІЗУАЛЬНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ НА ФОРМУВАНЯ ОСОБИСТОГО БРЕНДУ ДИДЖЕЯ
Ковшова І. О. (Kovshova I. O.), Боднарук І. В. (Bodnaruk I. V.), Трохименко М. Г. (Trokhymenko M. H.)
28-37
pdf
Переглянути всі випуски
Open Journal Systems
Мова
English
Українська