##navigation.skip.main##
##navigation.skip.nav##
##navigation.skip.footer##
Економіка. Менеджмент. Бізнес
Про журнал
Поточний випуск
Архів
Редакційна колегія
Керівництво для авторів
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Поточний номер
№ 2 (2021)
Зміст
Титул
1-2
pdf
Зміст
3-4
pdf
Статті
Управління інтелектуальним капіталом
Гудзь О. Є. (Gudz O. Ye.), Прядка А. С. (Pryadka A. S.)
5-10
pdf
Людина в системі організаційної поведінки
Лазоренко Л. В. (Lazorenko L. V.), Панасенко О. О. (Panasenko O. O.)
11-15
pdf
Оцінка конкурентоспроможності підприємства на основі процесного підходу
Євтушенко Н. О. (Yevtushenko N. O.), Никончук Є. П. (Nykonchuk Ye. P.)
16-21
pdf
Основні дефініції розвитку стратегії просування
Дарчук В. Г. (Darchuk V. H.), Литвинова О. В. (Lytvynova O. V.), Одношов В. Ю. (Odnoshov V. Yu.)
22-27
pdf
Удосконалення розвитку інноваційного потенціалу телекомунікаційного підприємства
Глушенкова А. А. (Hlushenkova A. A.), Красножон С. О. (Krasnozhon S. O.)
28-32
pdf
Комунікаційний менеджмент на підприємстві
Маковецька І. М. (Makovetsʹka I. M.), Югов В. Ю. (Yuhov V. Yu.)
33-37
pdf
Стратегічне планування як основа сталого розвитку підприємства
Маковецька І. М. (Makovetsʹka I. M.), Яргін М. В. (Yarhin M. V.)
38-41
pdf
Напрями інноваційного розвитку телекомунікаційного підприємства
Насад Н. В. (Nasad N. V.)
42-46
pdf
Оцінка ефективності Управління стратегічним розвитком підприємства
Ольховая І. О. (Olʹkhovaya I. O.), Макаренко А. О. (Makarenko А. О.), Сазонова С. В. (Sazonova S. V.)
47-51
pdf
Значення маркетингу у забезпеченні конкурентоздатності телекомунікаційних підприємств
Писар Н. Б. (Pysar N. B.), Корженівська В. Г. (Korzhenivsʹka V. H.)
52-57
pdf
Обґрунтування управлінських рішень на підприємстві
Сазонова С. В. (Sazonova S. V.), Кисіль А. В. (Kysilʹ A. V.)
58-61
pdf
Теоретичні підходи до понятійного апарату розвитку інноваційного потенціалу діяльності компанії
Совершенна І. О. (Sovershenna I. O.), Крижко О. В. (Kryzhko O. V.), Снітка Ю. І. (Snitka Yu. I.)
62-66
pdf
Удосконалення системи антикризового управління підприємством
Шмалій Л. В. (Shmaliy L. V.), Шевченко А. А. (Shevchenko A. A.)
67-71
pdf
Особливості сучасного підходу до розгляду внутрішніх (корпоративних) комунікацій
Дубовик Н. А. (Dubovyk N. A.), Ярошевська Л. В. (Yaroshevsʹka L. V.)
72-78
pdf
Актуалізація інформаційного забезпечення діяльності державних архівних установ
Климова К. І. (Klymova K. I.), Бондаренко М. О. (Bondarenko M. O.)
79-82
pdf
Державні інституції та питання нормативного регулювання інформаційно-документаційного забезпечення управління
Климова К. І. (Klymova K. I.), Цапко Є. Є. (Tsapko Ye. Ye.)
83-88
pdf
Поняття та сутність інформаційної грамотності
Сидоренко Т. М. (Sydorenko T. M.), Палажченко О. Є. (Palazhchenko O. Ye.)
89-96
pdf
Public relations у системі маркетингу освітніх послуг
Січкаренко Г. Г. (Sichkarenko H. H.), Палій Ю. М. (Paliy Yu. M.)
97-101
pdf
Становлення засобів масової комунікації в сучасному інформаційному середовищі на прикладі блогосфери
Яременко С. А. (Yaremenko S. A.), Бабій Д. В. (Babiy D. V.)
102-106
pdf
Переглянути всі випуски
Open Journal Systems
Мова
English
Українська
Русский