ВПЛИВ ВІЗУАЛЬНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ НА ФОРМУВАНЯ ОСОБИСТОГО БРЕНДУ ДИДЖЕЯ

DOI: 10.31673/2415-8089.2024.010404

  • Ковшова І. О. (Kovshova I. O.) Національний університет «Києво-Могилянська академія», Київ
  • Боднарук І. В. (Bodnaruk I. V.) Національний університет «Києво-Могилянська академія», Київ
  • Трохименко М. Г. (Trokhymenko M. H.) Національний університет «Києво-Могилянська академія», Київ

Анотація

У статті описано теоретико-методичні засади формування особистого бренду диджея і надано практичні рекомендації використання візуальних маркетингових засобів ідентифікації. Розкрито взаємозв’язок понять «бренд», «брендинг», «особистий бренд», «диджей», «диджеїнг», «бренд диджея». Охарактеризовано специфіку розвитку світового ринку диджеїнгу та визначено основні тренди особистого брендингу. Виділено базові типи диджеїв до яких віднесено: аматорів, саунд-продюсерів та універсальних, клубних, мобільних, скретч і радіо диджеїв. Запропоновано модель формування особистого бренду диджея, що містить комбінацію елементів моделей «6W» і «Unilever Brand Key», адаптованих і доповнених відповідно до специфіки диджеїнгу. Виокремлено основні етапи формування візуальних маркетингових засобів ідентифікації диджея від детального аналізу особистості, рівня майстерності, музичних вподобань і до популяризації бренду цільовій аудиторії та соціуму в цілому.

Ключові слова: бренд, диджей, маркетинг, розвиток, брендинг, диджеїнг, особистий бренд, візуальні засоби, маркетинговий інструментарій, формування особистого бренду.

Список використаних джерел
1. Балабанова, С., Джобер, Д., Еванс, Д., Кардаш, В., Котлер, Ф., Ламбен, Ж. Ж., ... & Сологуб, О. БРЕНД ЯК ІНСТРУМЕНТ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ. Інститут економіки промисловості Національної академії наук України Institute of Industrial Economics of the National Academy of Sciences of Ukraine, 125.
2. Великий тлумачний словник сучасної української мови : 250000 / уклад. та голов. ред. В. Т. Бусел. – Київ; Ірпінь: Перун, 2005. – VIII, 1728 с.
3. Ковшова І. О., Хитрук І. О. Система інтернет-маркетингових досліджень Іntеrnаtіоnаl Scіеntіfіc Jоurnаl «Іntеrnаukа». 2020. № 7(87). URL : http://www.іntеr-nаukа.cоm/issues/2020/7/5950.
4. Котлер, Ф., Келлер, К., & Павленко, А. (2008). Маркетинговий менеджмент. К.: Хімджест, 720, 3.
5. Офіційний веб-сайт Monatik. URL: https://monatikcorporation.com/monatik (дата звернення: 29.12.2023).
6. Учасники проектів Вікімедіа. Електронна музика. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Електронна_музика (дата звернення: 30.12.2023).
7. 12. Build Your Brand. Mixed In Key. URL: https://mixedinkey.com/book/build-your-brand-as-a-dj/ (дата звернення: 29.12.2023).
8. Feldwick R. What is Brand Equity Anyway? Henley on Thames: World Advertising Research Centre, 1999. 160 p.
9. Nguyen, N. P., & Mogaji, E. (2022). Emerging economies in fashion global value chains: Brand positioning and managerial implications. In Fashion Marketing in Emerging Economies Volume I: Brand, Consumer and Sustainability Perspectives (pp. 109-133). Cham: Springer International Publishing.
10. Карманська Ю. В Україні запустили франшизу Mixmag – топового світового видання про електронну музику. Його команда планує вийти в прибуток вже за рік. Як вона зароблятиме на музичному медіа під час війни — Forbes.ua Forbes.ua | Бізнес, мільярдери, новини, фінанси, інвестиції, компанії URL: https://forbes.ua/business/v-ukraini-zapustili-franshizu-mixmag-topovogo-svitovogo-vidannya-pro-elektronnu-muziku-yogo-komanda-planue-viyti-v-pributok-vzhe-za-rik-yak-vona-zaroblyatime-na-muzichnomu-media-pid-chas-viyni-01092023-15744 (дата звернення: 29.12.2023).
11. Не тільки Європа: чому електронному артисту слід звернути увагу на ринки інших регіонів світу. Mixmag Ukraine. URL: https://mixmagukraine.com/feature/why-the-electronic-artist-should-pay-attention-to-markets-of-africa-asia-and-latin-america (дата звернення: 30.01.2024).
12. What is DJing and how is it done? BEATHEIM URL: https://www.beatheim.com/what-is-djing-and-how-is-it-done/ (дата звернення: 30.01.2024).
13. Webster F.E. Jr., Keller K.L. (2004). A roadmap for branding in industrial markets. Brand Management. № 11(5), рр. 388–402.
14. 5 Main Types of DJs: What Kind Are You? BPM Music. URL: https://blog.bpmmusic.io/news/5-main-types-djs-kind/ (дата звернення: 30.01.2024).
15. What Are The Different Types Of DJs? Pirate Studios URL: https://pirate.com/en/blog/types-of-djs/ (дата звернення: 30.01.2024).
16. DJ BROADBAND | The Different Types Of DJs In The World – 2024. DJ BROADBAND. URL: https://dj-broadband.com/the-different-types-of-djs-around-the-world/ (дата звернення: 30.01.2024).
17. Зозульов, О., & Нестерова, Ю. Моделі брендингу: класифікація та стисла характеристика. Маркетинг в Україні, 2006. 5, 44-49.
18. Смирнова Т. Сегментація аудиторії за методом 5W. Gbc-time URL: https://ua.gbc-time.com/yak-segmentuvati-auditoriy-za-metodom-5w-marka-sherringtona (дата звернення: 30.01.2024).
19. Ковшова І. О. Особливості формування бренду диджея в Україні. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення", 18-19 квітня 2023 р. Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2023. - T. 1. - С. 30-32.
20. Логотип для діджея – займаємо «місце під сонцем» у конкурентній ніші клубної музики. WeLoveBrands URL: URL: https://welovebrands.com.ua/ua/blogs/logotyp-didzheya/ (дата звернення: 30.01.2024).

Номер
Розділ
Статті