ОБЛІКОВО–АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ АГРОБІЗНЕСУ

DOI: 10.31673/2415-8089.2025.025333

  • Музиченко А. О. (Muzychenko A.O.) Національний університет біоресурсів і природокористування України.
  • Осмятченко В. О. (Osmyatchenko V.O.) Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій, Київ

Анотація

У статті досліджено обліково-аналітичне забезпечення маркетингової діяльності
аграрних підприємств в умовах цифрової трансформації. Визначено ключові проблеми
інтеграції облікових і аналітичних інструментів у маркетингові процеси агробізнесу.
Обґрунтовано необхідність впровадження сучасних інформаційних технологій для
підвищення ефективності управлінських рішень. Запропоновано модель обліковоаналітичного забезпечення, що базується на використанні великих даних та систем
підтримки прийняття рішень. Результати дослідження можуть бути використані для
оптимізації маркетингових стратегій аграрних підприємств.
Ключові слова: облік, аналіз, маркетингова діяльність, агробізнес, витрати, маркетинг,
аналітичне забезпечення, управління, інформаційні технології, ефективність, обліковоаналітичні інструменти.

Список використаних джерел
1. Podderiohin, A. O. (2010). Finansovyi menedzhment [Financial management]. Kyiv: KNEU.
(in Ukrainian)
2. Kyseliova, O. V. (2020). Upravlinnia marketynhovymy aspektamy diialnosti pidpryiemstv
APK [Management of marketing aspects of agribusiness enterprises]. Kharkiv: INZHEK.
(in Ukrainian)
3. Ngo, V. M., Le-Khac, N. A., & Kechadi, M. T. (2019). Designing and implementing data
warehouse for agricultural big data. arXiv. https://arxiv.org/abs/1905.12411
4. Kholod, M., & Mokrenko, N. (2024). Market basket analysis using rule-based algorithms and
data mining techniques. arXiv. https://arxiv.org/abs/2412.18699
5. Osmyatchenko, V. O., & Martynenko, M. O. (2025). Influence of new technologies on pricing
policy formation of telecommunications operators. Visnyk Akademii Pratsi, Sotsialnykh Vidnosyn i
Turyzmu, (3), Economics, Psychology and Management Series. https://doi.org/10.54929/3041-2390-
2025-03-04-03
6. FAO. (2021). Digital agriculture: The future of farming in a connected world. Food and
Agriculture Organization of the United Nations. https://www.fao.org/3/cb4787en/cb4787en.pdf

Номер
Розділ
Статті