ВАЖЛИВІСТЬ КОМУНІКАЦІЙ ПРИ ІНТЕГРАЦІЙНОМУ РОЗВИТКУ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ
DOI: 10.31673/2415-8089.2025.021679
Анотація
У статті досліджено важливість комунікацій при інтеграційному розвитку Інтернеттехнологій на підприємстві. В сучасному інформаційному світі Інтернет-технології сильно
впливають на підприємство та мають глибокий і всеосяжний вплив на їх діяльність,
трансформуючи майже всі аспекти їхнього функціонування в суспільстві. Описано роль та
особливості комунікацій при певній взаємодії з Інтернет-технологіями, які відкривають нову
еру для налагодження зав’язків на підприємстві. Проаналізовано, яка кількість підприємств
за напрямом діяльності інформаційно-комунікаційних технологій, має доступ до мережі
Інтернет, що так відчутно впливає на їх діяльність та комунікаційні зв’язки з контактними
аудиторіями. Наголошено на тому, що швидкий розвиток Інтернету та поширення
технологій набули таких масштабів, які змінили спосіб взаємодії бізнесу зі споживачами та
вплинули на робочі моменти працівників на підприємстві. Розглянуто проходження інформації
по каналах комунікацій з впровадженням Інтернет-технологій на підприємстві, що
забезпечують взаємодію суб’єктів різних рівнів управління в процесі особливих контактів.
Встановлено, що поглиблене дослідження важливості комунікацій при інтеграційному
розвитку Інтернет-технологій на підприємстві розуміється як технічні та управлінські
аспекти їх впровадження, що мають на меті забезпечити успішну, ефективну та стійку
інтеграцію нових технологій, мінімізуючи при цьому можливі ризики та бар’єри в комунікації.
Ключові слова: комунікація, Інтернет-технології, інтеграційний розвиток, підприємство,
бізнес, взаємодія, інформаційні технології, Інтернет.
Список використаних джерел
1. Bodnarchuk, YU. (2023). Istorychni osoblyvosti mulʹtymediynoyi kulʹtury ta elektronnoyi
komunikatsiyi [Historical features of multimedia culture and electronic communication].
Informatsiya ta sotsium, 11-13.
2. Derzhavnyy komitet statystyky Ukrayiny [State Statistics Committee of Ukraine].
https://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2018/zv/ikt/arh_ikt_u.html
3. Hermanyuk, N.V. (2021). Rolʹ komunikatsiy v upravlinni orhanizatsiynym protsesom [The
role of communications in organizational process management]. Efektyvna ekonomika, 10.
http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/10_2021/75.pdf
4. Hlyebova, A.O. & Kravchenko, V.V. (2021). Rozvytok tsyfrovykh komunikatsiy v umovakh
didzhytalizatsiyi ekonomiky Ukrayiny: problemy ta mozhlyvosti [Development of digital
communications in the context of digitalization of the Ukrainian economy: problems and
opportunities]. Efektyvna ekonomika, 9. http://www.economy.nayka.com.ua/? op=1&z=9277
5. Ilʹchuk, O.O., Udud, I.R. & Ivanochko, A.T. (2023). Rolʹ komunikatsiyi v pobudovi stratehiyi
antykryzovoho rozvytku pidpryyemstva [The role of communication in building an anti-crisis
development strategy for an enterprise]. Visnyk Sumsʹkoho natsionalʹnoho ahrarnoho universytetu.
Seriya «Ekonomika i menedzhment», 4 (96), 307.
6. Makovetsʹka, I. M. (2025). Znachennya upravlinsʹkykh Internet-tekhnolohiy v biznesi [The
importance of managerial Internet technologies in business]. Development Service Industry
Management, 2, 158-163.
7. Olifirenko, L. & Pysʹmenyuk, M. (2019). Kryteriyi efektyvnosti internet-tekhnolohiy v
aspekti planuvannya marketynhovykh komunikatsiy [Criteria for the effectiveness of Internet
technologies in the aspect of planning marketing communications]. Problemy i perspektyvy
ekonomiky ta upravlinnya, 2, 33-44.
8. Osokin, M.H. & Osokina, A.V. (2024). Tsyfrovi komunikatsiyi v systemi upravlinnya
biznesom [Digital communications in the business management system]. Ekonomika ta suspilʹstvo,
64. https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/4233/4159
9. Voyt, B. R. (2023). Sutnistʹ komunikatsiy pidpryyemstva ta yikh rolʹ u protsesi upravlinnya
nym [The essence of enterprise communications and their role in the process of managing them].
Biznes Inform, 3, 166-171.