ЕФЕКТИВНІСТЬ ВПЛИВУ КРЕАТИВІВ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ НА СПОЖИВАЧІВ
DOI: 10.31673/2415-8089.2024.041116
Анотація
У статті досліджено чинники, які впливають на ефективність впливу креативів у
таргетованій рекламі на споживачів. Наведене авторське визначення понять «рекламний
креатив» та «креатив таргетованої реклами». Проведений аналіз існуючих підходів до вибору візуальних та текстових елементів креативів таргетованої реклами. Обґрунтовано
відмінності застосування окремих видів контенту відповідно до різних цілей. Розглянуто CTR
(Click-Through Rate) як одну з дієвих метрик у цифровому маркетингу для вимірювання
ефективності креативу таргетованої реклами для різних форматів. Наведено рекомендації
щодо застосування UGC контенту. Визначено ефективність різних форматів креативів
таргетованої реклами в залежності від контексту. Надано поради щодо візуальних
елементів креативу таргетованої реклами.
Ключові слова: рекламний креатив, таргетована реклама, креатив таргетованої
реклами, формати рекламного креативу, споживачі, ефективність креативів, візуальні
елементи, цифровий маркетинг, персоналізація контенту