ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ НА РИНКУ СВІТЛОПРОЗОРИХ КОНСТРУКЦІЙ У СЕКТОРІ В2В

DOI: 10.31673/2415-8089.2023.030409

  • Виноградова О. В. (Vynohradova O. V.) Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій, Київ
  • Дарчук В. Г. (Darchuk V. H.) Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій, Київ
  • Пінчук В. М. (Pinchuk V. M.) Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій, Київ

Анотація

В статті розглянуто сутність та особливості маркетингової діяльності у секторі В2В. Визначено проблеми ринку світлопрозорих конструкцій (втрата значної частки будівельних підприємств внаслідок руйнування та призупинення діяльності заводів на окупованих територіях; зменшення розмірів ринку; зниження доходності бізнесу, збільшення витрат на матеріали для виробництва скла, зростання собівартості матеріалів, переорієнтація з російських на європейські матеріали; проблеми логістики, зокрема портової; брак професійних кадрів; загострення конкуренції; складність оцінки впливу ефективності інтернет-маркетингу на B2B компанію). Обґрунтовано, що хоча для сектора В2В основними інструментами інтернет-маркетингу є пошукова оптимізація сайту та контекстна реклама, однак для ринку світлопрозорих конструкцій SEO не настільки ефективний інструмент у порівнянні з можливостями контекстної реклами. Наведено основні тенденції у B2B маркетингу на найближчі роки (збільшення витрат на інтернет- маркетинг та SMM, programmatic (алгоритмічну) рекламу, генерацію високоякісних лідів, performance-маркетинг). Побудовано ранжування пріоритетів підвищення ефективності продажів через Інтернет для компаній з виробництва світлопрозорих конструкцій.

Ключові слова: маркетингова діяльність, інтернет-маркетинг, B2B маркетинг, ринок світлопрозорих конструкцій, ефективність продажів.

Список використаної літератури
1. Філиппова С.В., Окландер Т.О. Тенденції розвитку українського ринку світлопрозорих конструкцій. Економіка: реалії часу. Науковий журнал. 2013. 4 (9). С. 64-74. URL: http://www.economics.opu.ua/2013/n4.html
2. Ділова купівельна поведінка: продажі на ділових (В2В) ринках. URL: https://gazette.com.ua/edu/dilova-kupivelna-povedinka-prodazhi-na-dilovikh-v2vrinkakh.html?ysclid=lptixr1fd5410260492
3. Ніколаєнко І.В., Гальченко В.І. Особливості інтернет-продажів в B2B-секторі. URL: http://www.econom.stateandregions.zp.ua/journal/ 2021/6_2021/11.pdf
4. Ринок будівництва відновлюється: що буде з цінами на матеріали до кінця року. 07.08.2023 р. https://www.ucsc.org.ua/rynok-budivnycztva-vidnovlyuyetsya-shho-bude-z-czinamy-na-materialy-do-kinczya-2023-roku/
5. Васильєв Д. Як війна змінила будівельний ринок або Підводні камені повоєнної відбудови. Економічна правда. 31.07.2023 р. URL: https://www.epravda.com.ua/columns/2023/07/31/702741/
6. Прогнози щодо стану віконної галузі у 2023 році. URL: https://wds.ua/prognozy-shhodo-stanu-vikonnoyi-galuzi-u-2023-rotsi-interv-yu-sergiya-datsiva-dyrektora-zi-zbutu-kompaniyi-miroplast/
7. Тренди B2B Маркетингу: Як Підвищити Ефективність Бізнесу. URL: https://bizzzdev.com/b2b-marketing-trends/
8. Брадулов П. О., Ординський В. І. Стратегія застосування інструментів Інтернет-маркетингу для В2В сектора. Бізнес Інформ. 2020. №8. C. 251–259. URL: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2020-8-251-259
9. B2B Marketing Trends in 2022: The Digital Future. URL: https://www.prosalesconnection.com/blog/b2b-marketing-trends-2022
10. Пунін, Ю. О. Стратегія і тактика інтернет-маркетингу компаній-дистрибуторів на В2В ринку. Маркетинг і цифрові технології, [S.l.], v. 2, n. 4, p. 44-56, 2018. URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/53
11. Ефективний B2B-маркетинг у 2023 році: стратегії, тренди та інсайти. URL: https://blog.depositphotos.com/ua/b2b-marketing.html

Номер
Розділ
Статті