Управління маркетиговими ризиками телекомунікаційних підприємств
DOI: 10.31673/2415-8089.2022.014651
Анотація
У статті розкрито сутність категорії «маркетинговий ризик». Розглянуто основні види ризику, пов’язаного з упровадженням інновацій на телекомунікаційних підприємствах. Виявлено основні причини виникнення ризиків у сфері телекомунікацій. Подано алгоритм процесу управління маркетинговими ризиками телекомунікаційних підприємств.
Ключові слова: маркетинг, глобалізація, ризик, маркетингові ризики процес управління.
Список використаної літератури
1. Гуржій Н.М. Ризик-менеджмент стратегічного маркетингу. Вісник соціально-економічних досліджень. 2013. Вип. 1. С. 70–76.
2. Донець Л. І. Економічні ризики та методи їх вимірювання: навч. посіб. К.: Центр навчальної літератури. 2006. 312 с.
3. Ілляшенко С.М. Стратегічне управління інноваційною діяльністю підприємства на засадах маркетингу інновацій. Актуальні проблеми економіки. 2010. № 12. С. 111–119.
4. Ковшун Н. Е., Левун О. І.Аналіз та реалізація проектів : навч. посіб. Рівне : НУВГП, 2022. 350 с. URL: http://ep3.nuwm.edu.ua/23305/1/%D0%90%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%20%D1%82%D0%B0%20%D1%80%D0%B5%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%96%D0%B2.pdf
5. Кочкіна Н. Ю. Управління маркетингом : навч. посіб. К.: «НВП «Інтерсервіс», 2019. 368 с.
6. Окландер Т. О. Концепція управління маркетинговим ризиком промислового підприємства. Маркетинг: теорія і практика. Збірник наукових праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. Луганськ: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013. С. 125-137.
7. Останкова Л.А., Шевченко Н.Ю. Аналіз, моделювання й управління економічними ризиками. Навчальний посібник. К. «Центр учбової літератури». 2019. 256 с.
8. Старостіна А. О. Ризик-менеджмент: теорія та практика: Навч. посіб. К.: Кондор, 2004. 200 с.
9. Yudina N. Business Forecasting of Marketing Activity Riskiness of Companies in Markets. Economic Bulletin of National Technical University of Ukraine «Kyiv Polytechnic Institute». Kyiv. 2020. №17 P. 372-383. URL: http://ev.fmm.kpi.ua/article/view/216380.
10. Yudina N. Future Study Implementation Into Marketing Activity Of Companies. Economic Bulletin Of National Technical University Of Ukraine „Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute”. Kyiv. 2021. №18 (2021). PP. 1-9 URL : http://ev.fmm.kpi.ua/article/view/240315.