Зарубіжний досвід практичної реалізації антикризових інструментів управління підприємством

DOI: 10.31673/2415-8089.2021.049398

  • Парій Л. В. (Pariy L. V.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ
  • Левандовська В. А. (Levandovsʹka V. A.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ

Анотація

У статті висвітлено зарубіжний досвід практичної реалізації антикризових інструментів управління підприємством, досліджено теоретичні положення та розробки у сфері антикризового управління підприємством з урахуванням фінансових аспектів задля створення ефективних рішень та шляхів його удосконалення для практичного застосування на вітчизняних підприємствах. Маркетингову товарну політику запропоновано розглядати та розробляти у взаємозв'язку і взаємообумовленості з інноваційною та інвестиційною політиками підприємства.

Ключові слова: управління підприємством, антикризове управління, інноваційна діяльність, інвестиційна діяльність, маркетингова політика.

Список використаної літератури
1. Бурий С.А., Мацеха Д.С. Антикризове управління та управлінські рішення – проблеми підприємств малого бізнесу: монографія. Хмельницький: ТОВ «Тріада-М», 2016. 93 с.
2. Гук О.В. Елементи системи запобігання банкрутству машинобудівних підприємств. Вісник НУ «Львівська політехніка». Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку. 2014, №647. С. 37-43
3. Жарковская Е.П., Бродский Б.Е. Антикризисное управление. Учебник. М.: Омега-Л, 2014. 336 с
4. Коваленко О.В. Антикризовий маркетинг: інноваційний аспект. Маркетинг. Менеджмент. Інновації : монографія. За ред. д.е.н., професора С.М. Ілляшенка. Суми : ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2011. С. 499-508.
5. Лиходій В.Г. Сучасна концепція маркетингу та економічна криза. Актуальні проблеми економіки. 2011, № 12. С. 6-12.
6. Лігоненко Л.О. Антикризове управління підприємством: теоретико-методологічні засади та практичний інструментарій: монографія . К.: КНТЕУ, 2014. 580 с.
7. Максимова Т., Жданова О., Івченко Є. Особливості формування маркетингової стратегії та маркетингової політики на українських промислових підприємствах в умовах кризи . Маркетинг в Україні. 2013, № 6 (58). С. 22-26.
8. Пушкарь А.И., Тридед А.Н., Колос А.А. Антикризисное управление: модели, стратегии, механизмы. Харьков : ООО «Модель вселенной», 2011. 452 с.
9. Савельєв В.В. Модель зміни поведінки споживачів як основа маркетингової антикризової стратегії . Економіка. Фінанси. Право. 2014, № 4. С. 3-5.
10. Садєков А.А., Пруднікова Г.І. Аналіз стратегічних змін діяльності підприємства, необхідних для ефективної реалізації стратегії диверсифікації виробництва. Стратегія підприємства в контексті підвищення його конкурентоспроможності : Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 2012р., 12-15 лютого, м. Донецьк. Донецьк: ДонНУЕТ, 2012. С. 3-5
11. Ситник Л.С. Організаційно-економічний механізм антикризового управління підприємством. Донецьк : ІЕП НАН України, 2011. 504 с.
12. Terry R. Bacon What People Want: A Manager's Guide to Building Relationships That Work . 2016. 264 с.
13. Финкельштейн Сидни. Ошибки топ-менеджеров ведущих корпораций: анализ и практические выводы . Пер. с англ. М. : Альпина Бизнес Букс, 2014. 394 с.

Номер
Розділ
Статті