Інноваційні стратегії управління підприємствами
DOI: 10.31673/2415-8089.2021.048892
Анотація
Статтю присвячено інноваційним стратегіям управління підприємства. Наведені найбільш значущі проблеми формування ефективних інноваційних стратегій розвитку підприємства. Проаналізовані етапи алгоритму формування інноваційної стратегії. Виділені ключові елементи. Запропоновано напрями вдосконалення механізмів формування інноваційних стратегій.
Ключові слова: інноваційна стратегія, розвиток підприємства, інноваційні ризики, кваліфіковані кадри, законодача база.
Список використаної літератури
1. Гріфін Р., Яцура В. Основи менеджменту: Підручник Львів: Бак, 2001. 624 с.
2. Юданов А. Ю. Конкуренция: теория и практика: учеб.-практ. Пособие. М.: Ассоциация авторов и издателей «Тандем», «ГНОМ-ПРЕСС», 1998. 384 с
3. Ткаченко В.А. Основы конкурентных преимуществ и инновационного развития. Монография. Д.: ДУЭП, Монолит, 2008. 476 с.
4. Капітан І.Б. Формування стратегічного управління інноваційною діяльністю підприємств на засадах маркетингу. Актуальні проблеми економіки. 2006. № 11 (65). С. 137-143.
5. Кириченко О. А. Системний розвиток інноваційної діяльності. Інвестиції: практика та досвід. 2011. № 11. С. 16-20.