Управління конкурентними перевагами підприємства в кризових умовах

DOI: 10.31673/2415-8089.2021.043741

  • Євтушенко Н. О. (Yevtushenko N. O.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ
  • Зазимко А. А. (Zazymko A. A.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ

Анотація

Стаття присвячена теоретичному обґрунтуванні та розробки науково-практичних рекомендацій до управління конкурентними перевагами підприємства в кризових умовах. Проаналізовано різні погляди вчених до змісту поняття «конкурентні переваги». Розглянуто доцільність формування конкурентних переваг підприємства в умовах кризи. Сформовано основні принципи управління конкурентними перевагами. Надано науково-практичні рекомендації щодо управління конкурентними перевагами підприємства в кризових умовах та розробки антикризової стратегії. Обґрунтовано актуальність дослідження та необхідність формування адаптивної моделі управління конкурентними перевагами в сучасних умовах.

Ключевые слова: конкурентні переваги, конкурентоспособность, управління, кризові умови, конкурентна стратегія, підприємство.

Список використаної літератури
1. Азоев Г. Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика. М. : Центр экономики и маркетинга, 1996. 208 с.
2. Балабанова Л.В., Кривенко Г.В., Балабанова І.В. Управління конкурентоспроможністю підприємства : Навч. посіб. Київ : Видавничий дім «Професіонал», 2009. 256 с.
3. Богуславский Є.І., Шибалкіна Ю.С. Стратегія диверсифікації: вибір моменту старту. Социальная экономика. 2009. № 2. С. 182-187.
4. Гаврилюк С.П. Конкурентні переваги як основа розробки стратегії туристських підприємств. Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України. 2001. № 4. С. 76–80.
5. Гудзь О.Є. Роль інновацій щодо забезпечення конкурентоспроможності та ефективності підприємства. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. 2015. Вип. 161. С. 3-11.
6. Должанський, І.З., Загорна Т.О. Конкурентоспроможність підприємства: Навчальний посібник. К.: Центр навчальної літератури, 2006. 384 с.
7. Yevtushenko N.A., Khomich N.O. Features of competitiveness assessment for insurance business companies. Економіка. Менеджмент. Бізнес. Київ : ДУТ, 2020. № 3 (33), С.15-20.
8. Портер М. Конкурентное преимущество: Как достичь высокого результата и обеспечить его устойчивость : [пер. с англ.]. М. : Альпина Бизнес Букс, 2005. 715 с.
9. Селезньова Г.О. Конкурентні переваги підприємства: джерела та чинники формування. Глобальні та національні проблеми економіки. № 15. 2017. С.311-316.
10. Теслюк Н.П. Стратегії підприємства по досягненню конкурентних переваг. Економіка, фінанси, право. 2005. № 11. С. 17-20.
11. Фатхутдинов Р.А. Управление конкурентоспособностью организации: Учебное пособие. М.: Изд-во Эксмо, 2004. 544 с.
12. Халімон Т.М. Управління конкурентними перевагами підприємства. Науковий вісник Херсонського державного університету. № 24 (1). 2017. С. 152-156.

Номер
Розділ
Статті