Управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах стратегічних змін

DOI:10.31673/2415-8089.2021.043236

  • Євтушенко Н. О. (Yevtushenko N. O.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ
  • Байдін М. В. (Baydin M. V.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ

Анотація

У статті розглядаються базові поняття «конкурентоспроможність» та «управління конкурентоспроможністю підприємства». Наводиться власне бачення сутності поняття «управління конкурентоспроможністю» в умовах стратегічних змін. Обґрунтовано доцільність врахування стратегічних змін в діяльності підприємства за видовими ознаками. З метою підвищення конкурентоспроможності українських підприємств запропонована до практичного використання модель управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах стратегічних змін.

Ключові слова: конкурентоспроможність, управління, стратегічні зміни, конкурентна стратегія, план, підприємство.

Список використаної літератури
1. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия. Пер. с англ. Ю.Г. Каптуревского. СПб.: Питер, 1999. 416 с.
2. Балабанова Л.В., Кривенко Г.В., Балабанова І.В. Управління конкурентоспроможністю підприємства : Навч. посіб. Київ : Видавничий дім «Професіонал», 2009. 256 с.
3. Грецький Р.Л. Теоретичні підходи до визначення природи і сутності конкуренції. Формування ринкових відносин в Україні. 2007. № 12. С. 35-38.
4. Гудзь О.Є. Роль інновацій щодо забезпечення конкурентоспроможності та ефективності підприємства. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. 2015. Вип. 161. С. 3-11.
5. Должанський, І.З., Загорна Т.О. Конкурентоспроможність підприємства: Навчальний посібник. К.: Центр навчальної літератури, 2006. 384 с.
6. Драган О. І. Управління конкурентоспроможністю підприємств : теоретичні аспекти: моногр. Київ : ДАКККіМ, 2006. 144 с.
7. Євтушенко Н.О., Гончар Д.К. Механізм управління конкурентоспроможністю підприємств України. Економіка. Менеджмент. Бізнес. Київ : ДУТ. 2021. №1 (35). С 16-21.
8. Халімон Т.М. Механізм управління конкурентоспроможністю телекомунікаційних підприємств. Інтелект XXI. 2016. № 5. С. 127-131. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/int_XXI_2016_5_29
9. Фатхутдинов Р.А. Управление конкурентоспособностью организации: Учебное пособие. М.: Изд-во Эксмо, 2004. 544 с.
10. Наливайко А. П. Теорія стратегії підприємства. Сучасний стан та напрямки розвитку. Монографія. К.: КНЕУ, 2001. 228 с.
11. Зуб А. Т., Лактионов М. В. Системный стратегический менеджмент: методология и практика. М.: Генезис, 2001. 752 с.
12. Лозовський О., Дячук М. Стратегічне управління як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств. Науковий вісник МНУ імені В. О. Сухомлинського. № 2 (11). 2018. С. 31-35.

Номер
Розділ
Статті