Розвиток ІТ-маркетингу як інструменту просування продукції на ринок

DOI: 10.31673/2415-8089.2021.042231

  • Виноградова О. В. (Vynohradova O. V.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ
  • Недопако Н. М. (Nedopako N. M.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ
  • Чуприна Є. Є. (Chupryna Ye. Ye.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ

Анотація

У статті проведено дослідження розвитку ІТ-маркетингу як інструменту просування продукції на ринок. Систематизовано переваги інструментів Інтернет-маркетингу; наведено складові Інтернет-маркетингу; систематизовано показники KPI; виокремлено ключові показники KPI; систематизовано додаткові інструменти інтернет-маркетингу (еmail-маркетинг (електронна розсилка), лідмагніт (whitepaper), Landing page).

Ключові слова: маркетинг, інтернет-маркетинг, ІТ-маркетинг, просування продукції, інструменти просування продукції на ринок.

Список використаної літератури
1. Шигіна Я.І., Зоріна К.А. Маркетинг у соціальних медіа: сучасні інструменти просування малого бізнесу. Вісник технологічного університету. 2015. № 23. С. 96–102.
2. Воронько-Невіднича Т.В., Калюжна Ю. П., Хурдей В. Д. Реклама і рекламна діяльність: навч. посіб. Полтава, РВВ ПДАА, 2018. 230 с.
3. Теоретико-методологічні засади функціонування механізму інтегрованого Інтернет-маркетингу: монографія. Київ: ТОВ «СІК ГРУП Україна», 2020. 322 с.
4. Сенишин О.С., Кривешко О.В. Маркетинг: навч. посібник. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с.
5. Захарова Є.А. Роль інтернет-реклами та оцінка її ефективності. Економіка та менеджмент інноваційних технологій. 2014. № 4.
6. Вартість SEO просування. Журнал LF Digital. URL: https://www.lf-digital.com/blog/seo-prodvizhenie/skol-ko-stoit-seo-prodvizheniye-sayta/.
7. Глобальна статистика Інтернету SEO Auditor. Рейтинг пошукових систем URL: http://gs.seo-auditor.com.
8. Дрокіна Н.І. Конкурентний аналіз комерційних веб-сайтів для підвищення ефективності Інтернет-маркетингу. Innovative Educational Technologies: European Experience and its Application in Training in Economics and Management. Poland: WSBiP, 2020. Р.29-35.
9. Vynogradova O., Drocina N.. Structure of an Integrated internet marketing complex based on marketing-mix concept . Acta Sci. Pol.Oeconomia 19 (3) 2020, 117–126.
10. Ляпіна Т.В. Бізнес та комунікації або Школа сучасної реклами. Київ: Альтерпрес, 2002. 336 с.
11. Солодовнікова Н.А. Соціальний медіа-маркетинг як сучасний інструмент просування. Сучасні тенденції розвитку та перспективи впровадження інноваційних технологій у машинобудуванні, освіті та економіці. 2017. № 1 (2). С. 97-101.
12. Апанасюк Л.А., Бодня А.А. Соціальні медіа як інноваційний інструмент просування підприємств індустрії гостинності та туризму. Азімут наукових досліджень: педагогіка та психологія. 2018. № 1 (22). С. 19–22.

Номер
Розділ
Статті