Подієвий маркетинг як інструмент стимулювання у бізнес-середовищі

DOI: 10.31673/2415-8089.2021.041521

  • Виноградова О. В. (Vynohradova O. V.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ
  • Асан А. Ж. (Asan A. Zh.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ
  • Ролєнков О. О. (Rolyenkov O. O.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ

Анотація

У статті проведено дослідження розвитку подієвого маркетингу як інструменту стимулювання в бізнес-середовищі. Наведено рейтинг популярності запитуваних у BTL-агентств послуг; систематизовано напрямки подієвого маркетингу (маркетинг подій як BTL-технологія, маркетинг подій як інструмент реклами та PR, маркетинг подій як маркетингова комунікація, маркетинг подій як спосіб внутрішньої комунікації); надано визначення терміну «подієвий маркетинг».

Ключові слова: маркетинг, подієвий маркетинг, маркетингові комунікації, BTL-технологія.

Список використаної літератури
1. Почепцов Г.Г. Теорія комунікації. Київ: ВЦ Київський університет, 1999. 308с.
2. Назимко А.O. Подієвий маркетинг. Х.: Вершина, 2014. 224 c.
3. Міжнародний рейтинг креативності комунікаційних агентств України 2021. URL: https://bit.ly/3r6uDbs
4. Виноградова О. В. Сучасні види маркетингу. Навчальний посібник. Київ: ДУТ, 2019. 262 с. URL: https://bit.ly/32zmrWZ
5. Мунтян І. Князєва О., Рафаела Р. Event-маркетинг в системі маркетингових комунікацій України. Економіка та суспільство. Маркетинг. 2021: №28 URL: https://bit.ly/3E3Bczb
Сучасні види інноваційного маркетингу. URL: https://bit.ly/3xgBNKY .
6. Філановський О.O. Головна маркетингова книга. Вид-во: Нон-фікшн, 2018. 304с.
7. Климова Т. Б., Вишневська Є. В. Маркетинг подій: новий вектор розвитку територій. Науковий результат. Серія «Технології бізнесу і сервісу». 2014. № 2. С. 80-84.
8. Кінас І.О., Майстренко О.В. Подієвий маркетинг як інструмент просування бренду. Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця: матер. Міжнар. науково-практ. конф. Х.: ХНЕУ імені Семена Кузнеця, 2019. С. 61-62. URL: https://bit.ly/3xgNTUF
9. Голідей Раян. Маркетинг майбутнього. Вид-во: Наш Формат, 2018. 104 с.
10. Гармідер Л. Д., Орлова А. В. Подієвий маркетинг як інструмент просування національних брендів товарів і послуг. Ефективна економіка. 2014. № 5. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2014_5_97

Номер
Розділ
Статті