Напрями удосконалення креативного менеджменту корпорацій в умовах мультирівненої цифрової трансформації
DOI: 10.31673/2415-8089.2021.040509
Анотація
Обгрунтована необхідність та напрями удосконалення креативного менеджменту корпорацій в умовах мультирівневої цифрової трансформації, з’ясовано економічну сутність креативного менеджменту корпорацій, здійснена оцінка впливу корпоративної культури на ефективність креативного менеджменту корпорацій, розкрито теоретичний базис формування напрямів удосконалення креативного менеджменту корпорацій на основі мультирівневої цифрової трансформації.
Ключові слова: креативний менеджмент, напрями удосконалення креативного менеджменту корпорацій, корпоративна культура, мультирівнева цифрова трансформація.
Список використаних джерел
1. Гудзь О.Є. Інноваційне підприємництво: Навч. посібник. К.: Планета людей, 2018. 187 с.
2. Кузьмін О.І., Зінкевич Д.К. Характеристика та місце креативного менеджменту в системі управління машинобудівним підприємством. Науковий вісник НЛТУ України. 2009. Вип. 19.10. С. 159-167.
3. McCall Morgan. High Flyers: Developing the Next Generation of Leaders / Morgan McCall. Boston: Harward Business School Press, 1998.