Особливості маркетингового ціноутворення під час пандемії COVID-19

DOI: 10.31673/2415-8089.2021.030606

  • Совершенна І. О. (Sovershenna I. O.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ
  • Недопако Н. М. (Nedopako N. M.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ
  • Ботнар Я. В. (Botnar Ya. V.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ

Анотація

У статті розглянуто особливості маркетингового ціноутворення вітчизняних підприємств сфери послуг під час пандемії COVID-19. Визначені принципи здійснення активної цінової політики. Проаналізовано етапи маркетингового ціноутворення на підприємстві в зв’язку з його цільовими орієнтирами. Визначено і проаналізовано фактори, які впливають на процес ціноутворення. Приділено увагу ціновій конкуренції на ринку і змінам у поведінці споживачів. Надана характеристика сучасного споживача. Розглянуті ключові тренди роздрібної торгівлі, розвиток яких прискорила пандемія коронавірусу. Надані рекомендації вітчизняним підприємствам щодо розробки маркетингової цінової політики з урахуванням ситуації і тенденцій ринку.

Ключові слова: маркетингове ціноутворення, маркетингова цінова політика, цінові війни, онлайн-торгівля, пандемія COVID-19.

Список використаних джерел
1. Балабанова Л.В. Маркетинг: Підручник. Донецьк: ДонДУЕТ, 2002. 599 c.
2. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник. К.: Лібра, 2002. 712 с.
3. Длігач А.О. Маркетингова цінова політика: світовий досвід, вітчизняна практика. Київ, 2005. 301 с.
4. Дугіна С. І. Маркетингова цінова політика: Навч.-метод. посібник. К.: КНЕУ, 2002. 360 с.
5. Корінєв В.Л., Корецький М.Х., Дацій О.І. Маркетингова цінова політика : Навчальний посібник. К.: Центр учбової літератури, 2007. 200 с.
6. Окландер М.А., Чукурна О.П. Маркетингова цінова політика. Навч.посібник. К.:Центр учбової літератури, 2011. 240 с.
7. Павленко А.Ф., Войчак А.В. Маркетинг: Підручник. К.:КНЕУ, 2003. 246 с.
8. Павленко А.Ф., Корінєв В.Л. Маркетингова політика ціноутворення: Монографія. К: КНЕУ, 2004. 332с.
9. Тормоса Ю.Г. Ціна та цінова політика: Навч.посіб. К.:КНЕУ, 2001. 122 с.
10. Дж.Траут, Э.Райс. Маркетингові війни. Видавництво «Фабула», 2019. 240 с.
11. Державна служба статистики України. URL: www.ukrstat.gov.ua.
12. Офіційний сайт Інтернет Асоціації України (ІнАУ). URL: https://inau.ua/.
13. Офіційний сайт Асоціації рітейлерів України (RAU). URL: https://rau.ua/
14. Офіційний сайт KPMG в Україні. URL: https://home.kpmg/ua/uk/home.html.

Номер
Розділ
Статті