Формування товарних запасів на підприємстві

DOI: 10.31673/2415-8089.2021.030505

  • Ромащенко О. С. (Romashchenko O. S.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ
  • Сливинська Е. Ю. (Slyvynska E. Yu.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ

Анотація

У статті розглянуто основне призначення товарних запасів підприємства, що забезпечує стійку пропозицію товарів з врахуванням купівельного попиту, необхідність формування товарних запасів, та різні підходи до їх формування. Визначена основна мета управління товарними запасами, що заключається саме в формуванні і підтримки їх величини на такому рівні, який дозволяє забезпечити безперебійну торгівлю кожним товаром при мінімальних витратах.

Ключові слова: товарні запаси, управління, формування товарних запасів.

Список використаної літератури
1. Безгінова Л. І.Товарні запаси підприємства: сутність та їх склад. Вісник МСУ. Серія: Економічні науки. 2012. С. 12– 21.
2. Богацька Н.М. Сутність, мета та задачі управління товарними запасами – один із сучасних аспектів діяльності підприємства роздрібної торгівлі. Збірник наукових праць ДНУ. 2008. Вип. 191. С.180–186.
3. Бровко О. Т. Економічна сутність товарних запасів та їх місце в системі управління товарними потоками підприємств торгівлі. Вісник Чернівецького торгівельно–економічного інституту. 2009. № 2. С. 12–21.
4. Заболотня К. О. Стохастична модель управління запасами підприємства торгівлі. Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. 2012. №2(18). С.61–64.
5. Колесніков В.П. Формування та оптимізація товарного асортименту підприємства для внутрішнього і зовнішнього ринку. Наукові записки. Серія: Економіка. 2013. Вип. 23. С. 48–50.
6. Крещенко О. В. Товарні запаси як об'єкт управління у категорійному менеджменті. Актуальні проблеми економіки. 2014. № 2. С. 492–500. URL: http://nbuv.gov.ua/j–pdf/ape_2014_2_58.pdf
7. Міщук І.П. Формування ефективної політики управління товарними запасами торговельного підприємства. Науковий вісник НЛТУ України. 2012. Вип.22.03. С. 297–302.
8. Павлова В.А. Дослідження торговельного асортименту спеціалізованого магазину як основа його оптимального формування. Бюлетень міжнародного нобелівського економічного форуму. 2012. №1(5). С. 293–300.
9. Федоренко М.М. Адаптація моделі управління запасами для нестандартних ситуацій з урахуванням принципу зворотного зв'язку на підприємстві «Алекс і К». Вісник Донецької академії автомобільного транспорту. 2010. № 1. С. 25–30

Номер
Розділ
Статті