Стратегії системи менеджменту в сфері управління підприємствами
DOI: 10.31673/2415-8089.2021.030404
Анотація
У статті наведено взаємозв'язок основних підходів стратегічного управління в сфері телекомунікацій. Для вирішення даного завдання доцільно застосовувати корпоративну стратегію в процесі організації системи менеджменту як способу узгодження управлінських дій на всі його підрозділи. Особливості діяльності компанії в сфері телекомунікацій та можливості конкретних підходів до управління визначають характер проблем, вирішення яких є пріоритетом у формуванні корпоративної стратегії системи менеджменту.
Ключові слова: корпоративна стратегія, управління, система менеджменту, сфера телекомунікації, компанія.
Список використаних джерел
1. Македон В. В. Стратегії формування інтегрованих структур міжнародних корпорацій у результаті злиття і поглинання. URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vamsu_econ/2011_1/Makedon.htm
2. Куликов Л. М. Основы социологии и политологии: Учебное пособие. М.: Финансы и статистика. 1999. 211 с.
3. Мескон М. X., Альберт М., Основы менеджмента. М. Дело, 1993. 702 с.
4. Офіційна web-сторінка «Київстар Дж.ЕС.Ем. URL: http://www.kyivstar.ua/kr/about/about/mission
5. Яременко О. Л. Управління розвитком суб'єктів господарювання. Монографія. Х. Вид-во НУА. 2008. C. 278 – 309.