Основні дефініції розвитку стратегії просування

DOI: 10.31673/2415-8089.2021.022225

  • Дарчук В. Г. (Darchuk V. H.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ
  • Литвинова О. В. (Lytvynova O. V.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ
  • Одношов В. Ю. (Odnoshov V. Yu.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ

Анотація

У статті проведено дослідження основних дефініцій розвитку стратегії просування. Розглянуто теоретичне підгрунтя стратегії просування; систематизовано відмінності стратегій просування «Push» і «Pull»; складено систему стратегічного планування компанії; побудовано етапи розробки стратегії інтернет-просування.

Ключові слова: просування, стратегія просування, стратегія просування «Push», стратегія просування «Pull», інтернет-просування.

Список використаної літератури
1. Давидов В. Чек-лист розробки стратегії інтернет-маркетингу і продажів. 2017. URL: https://vc.uа/flood/30205- chek-list-razrabotki-strategii-internet-marketinga- i-prodazh
2. Дергоусова А.В. Формування стратегій просування товарів на ринок. URL: http://oldconf.neasmo.org.ua / node / +1428.
3. Основні стратегії просування. ZG- branding, 2020. URL: https://zg-brand.ru/statiy/marketing/osnovnye_strategii_ prodvizheniya /
4. Стратегія просування. Довідник 24, 2020. URL: https://spravochnick.ru/marketing/marketingovaya_strategiya/strategiya_ prodvizheniya /
5. Воронюк А., Полищук А. Актуальный интернет-маркетинг. К.: «Агентство «IPIO», 2018. 160 с.
6. Виноградова О.В., Дрокіна Н.І. Електронний бізнес. Навчальний посібник. Київ: ДУТ, 2018. 292 с.

Номер
Розділ
Статті