Механізм підвищення конкурентоспроможності підприємства
DOI: 10.31673/2415-8089.2021.015155
Анотація
Розкрито теоретичні основи конкурентоспроможності, з’ясовано економічну сутність конкурентоспроможності підприємства, здійснена оцінка ефективності конкурентоспроможності підприємства, визначено пріоритетні напрями підвищення конкурентоспроможності підприємства, розроблені типові заходи з підвищення конкурентоспроможності підприємства.
Ключові слова: конкуренція, конкурентоспроможність, конкурентостійкість, рівень конкурентоспроможності підприємства.
Список використаної літератури
1. Должанський І. Конкурентоспроможність підприємства: навч. посіб. Київ, 2006. 384 с.
2. Котельников Д.І., Задорожна С.М. Управління конкурентоспроможністю: навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. Київ: Видавничий Дім «Слово», 2009. 168 с.
3. Месель-Веселяк В. Я. Ефективність господарювання новостворених сільськогосподарських підприємств ринкового спрямування в Україні. Економіка АПК. 2016. № 12. С. 21–33.
4. Рибакова О. В. Конкуренція і конкурентоспроможність: економічна суть та фактори підвищення. Науковий вісник академії муніципального управління. Серія «Економіка». 2009. Вип. 7. URL: http:// www.nbuv.gov.ua/ portal/Soc_Gum/Nvamu_ekon/2009_7/09rovaif.pdf
5. Гавриш О.М., Щербина В.В. Напрями підвищення конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств. Причорноморські економічні студії, 2019. Вип. 39(1). С.63-67.