Формування іміджу компанії

DOI: 10.31673/2415-8089.2020.023135

  • Сазонова С. В. (Sazonova S. V.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ
  • Кушик Б. С. (Kushik B. S.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ

Анотація

У статті виконано дослідження теоретичних засад формування іміджу компанії, з’ясовано зміст та сутність поняття «імідж». Визначено основні етапи створення іміджу. Здійснено узагальнення методичних розробок оцінки та формування іміджу підприємства. З’ясовано, що позитивний імідж підвищує специфічність та унікальність товарів та послуг компанії, знижує чутливість до зміни ціни, забезпечуючи конкурентні переваги підприємства. Розробка оновленої стратегія формування іміджу компанії дозволить сформулювати пропозиції комплексу заходів формування відмінного іміджу компанії

Ключові слова: імідж компанії, позитивний імідж, етапи формування іміджу, соціальна відповідальність.

Список використаної літератури
1. Василенко В.О., Ткаченко Т.І. Стратегічне управління підприємством: навч. посібник. Київ: ЦНЛ, 2004. 400 c.
2. Балабанова Л.В., Приходченко Я.В. Імідж підприємства як складова бренда торговельного підприємства URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Tiru/2009_28_3/1.pdf
3. Мізюк Б.М. Основи стратегічного управління: підручник. Львів: Магнолія, 2009. 544 с.
4. Строцюк Ю. В. Сутність і значення позитивного іміджу для підприємства URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vnulp/Ekonomika/2010_684/51.pdf

Номер
Розділ
Статті