Особливості стимулювання збуту на підприємстві залежно від суб'єктів стимулювання
DOI: 10.31673/2415-8089.2020.014841
Анотація
Стаття присвячена висвітленню сутності стимулювання збуту на підприємстві, проаналізований взаємозв’язок між виробниками та дистриб'ютором продукції щодо просування товарів на ринку. У статті розглядається заходи, які допомагають при формуванні маркетингової діяльності підприємства, а також види стимулювання збуту залежно від суб'єктів стимулювання.
Ключові слова: стимулювання, збут, маркетингова діяльність, виробник, ринок, дистриб'ютор.
Список використаної літератури
1. Балабаниць А.В. Управління маркетинговою взаємодією як ключова функція маркетингового менеджменту URL: http://bo0k.net/index.php?p=achapter&bid=2424&chapter=1
2. Божкова В.В. Стратегічне планування маркетингових комунікацій інноваційної продукції промислових підприємств: монографія. Суми: «Вид-во СумДУ», 2010. 305 с.
3. Кофлан Е.Т. Маркетингові канали. Москва: Видавництво «ВільямсВ», 2002. 624 с.
4. Болюх М.А. Економічний аналіз: навч. посібник. / за ред. акад. НАНУ, проф. М.Г. Чумаченька. Київ: КНЕУ, 2001. 540 с.
5. Павленко А.Ф., Войчак А.В. Маркетинг: підручник. Київ: КНЕУ, 2003. 246 с.
6. Гаркавенко С. С. Маркетинг: підручник. Київ: Лібра, 2004. 712с.
7. Шереметинська О. В., Невмержицька Ю. Стимулювання збуту: заходи та засоби, які допомагають при формуванні маркетингової діяльності підприємства. Ефективна економіка. 2016. № 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4785
8. Росола У.В. Вдосконалення стимулювання збуту на ринку. Міжнародний науковий журнал. 2016. № 8. С. 120-122.
9. Эстетова А.М. Проблемы стимулирования сбыта как инструмента управления конкурентоспособным потенциалом. URL: http://www.m-economy.ru/art.php?nArtId=1393
10. Формування напрямів та основні завдання маркетингу URL: http://www.economy.nayka.com.ua/ ?op=1&z=895