Управління якістю підготовки студентів шляхом застосування окремих форм інтернаціоналізації
DOI: 10.31673/2415-8089.2019.035559
Анотація
В статті розглядається поняття, форми та методи інтернаціоналізації вищої освіти, способи практичного застосування для управління якістю підготовки студентів у вищому навчальному закладі. Проаналізовані можливості та перспективи застосування різних форм інтернаціоналізації, окреслені особливості практичної імплементації окремих форм в університеті в сучасних умовах.
Ключові слова: інтернаціоналізація, університет, конкурентоспроможність, глобалізація, мобільність, спільні навчальні плани, освітні стандарти, університетська освіта.
Список використаної літератури
1. Костюк Т.О. Інтернаціоналізація вищої освіти в розвинених країнах та країнах, що розвиваються: досвід для України. Державне управління: удосконалення та розвиток. 2017. №2. URL: http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=1297
2. Балабанов К.В. Інтернаціоналізація як фактор конкурентоспроможності сучасного університету : кол. монографія / за наук. ред. К. В. Балабанова. Маріуполь: МДУ. 2017. 430 с.
3. Кремень В.Г. Національний освітній глосарій: вища освіта. Київ: вид-во "Плеяди", 2014. 100 с.
4. Ільїн О.О. Вплив технологій електронного навчання на економічний розвиток держави: матеріали наук.-техн. конф. Сучасні інформаційно-телекомунікаційні технології, м. Київ, 17-20 листоп. 2015р. Київ: ДУТ. 2015. С. 48–49.
5. Пилаєва Т.В., Яценко В.В. Інтернаціоналізація вищої освіти: теоретичний аспект. збірн. наук. праць Херсонського державного університету, педагогічні науки. Вип. 80(3). 2017. С. 31-36.
6. Fedorchuk I.V. Internationalization of Higher Teacher Education: the Experience of Azerbaijan, Armenia, Georgia Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. II(12). Issue 25. 2014.