РЕАЛІЗАЦІЯ МЕХАНІЗМУ КОНСАЛТИНГОВОЇ ВЗАЄМОДІЇ НА РИНКУ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ: ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ
Анотація
Розглянуто особливості взаємодії суб’єктів господарювання на ринку телекомунікацій. Виявлено поширені проблеми взаємодії телекомунікаційних підприємств на ринку послуг України та систематизовано їх за рівнями: державний рівень, рівень галузі і рівень підприємства. Запропоновано шляхи вирішення проблем телекомунікаційних підприємств через нову форму взаємодії – консалтингову, яка у процесі реалізації ґрунтується на комплексі системного, процесного і ресурсного наукових підходів, дія яких посилюється синергетическим ефектом. Доведено доцільність реалізації механізму консалтингової взаємодії на ринку телекомунікаційних послуг через моделі комунікативного простору та маркетингового забезпечення, з урахуванням підвищення професійних компетенцій працівників підприємства і консультантів.
Ключові слова: механізм, консалтингова взаємодія, синергетичний ефект, комунікація, комунікативний простір, маркетингове забезпечення, ринок послуг, консалтингова компанія, телекомунікаційне підприємство.