ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ У МАКРОТРЕНДІ ІНКЛЮЗИВНОГО РОЗВИТКУ
Анотація
У статті розглянути основні направлення формування конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств у відповідності тенденції інклюзивного розвитку. Визначено сутність інклюзивного розвитку, проаналізовано основні параметри інклюзивного розвитку країн та місцезнаходження України в ньому, що дозволило сформувати основні драйвери стратегії телекомунікаційних підприємств: зниження цін, витрат за допомогою поширення масштабів мереж, залучення більшої частини населення до економічних процесів.
Ключові слова: інклюзивний розвиток, конкурентоспроможність, скромні інновації, телекомунікаційні підприємства.
Номер
Розділ
Статті