Механізм управління інтегрованим інтернет-менеджментом підприємства

DOI: 10.31673/2415-8089.2021.016670

  • Сорока А. М. (Soroka A. M.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ
  • Рудаков О. Ю. (Rudakov O. Yu.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ

Анотація

У статті розглядаються теоретичні аспекти управління інтегрованим Інтернет-менеджментом підприємства. Охарактеризовано інструменти та механізми управління інтегрованим Інтернет-менеджментом. Описано сучасні тенденції використання інтегрованого Інтернет-менеджменту в роботі підприємств. Сформовано загальну концепцію та стратегію розвитку інтегрованим підприємством.

Ключові слова: управління, інтегроване підприємство, Інтернет-менеджмент, стратегія розвитку, цифрова економіка.

Список використаної літератури
1. Богданов М. М. «SMM»: маркетинг в соціальних мережах як інструмент просування контенту в мережі Інтернет. Мистецтвознавчі записки. 2017. Вип. 31. С. 77-85.
2. Гудзь О. Є. Цифрова економіка: зміна цінностей та орієнтирів управління підприємствами. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2018. № 2. С. 4-12.
3. Окландер М. А. Маркетингові технології економічного зростання : монографія. Одеса : Астропринт. 2012. 376 с.
4. Стрій Л.О. Маркетинг ХХІ століття. Концептуальні зміни та тенденції розвитку: монографія. Одеса: ВМВ. 2010. 320 с.
5. Шлапак О.А. Розвиток електронної комерції у структурі інформаційної економіки України. Економіка. 2018. № 8 (161). С. 93–97.

Номер
Розділ
Статті