Маркетингові дослідження бізнес-процесів мережевого ритейлу ТОВ «Адідас»

DOI: 10.31673/2415-8089.2021.013338

  • Дарчук В. Г. (Darchuk V. H.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ
  • Недопако Н. М. (Nedopako N. M.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ
  • Хащевацька О. С. (Khaschevats'ka O. S.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ

Анотація

Статтю присвячено дослідженню бізнес-процесів на підприємстві. Основна увага приділена діагностиці бізнес-процесів - зрозуміти, які процеси в компанії існують, які порушення, обмеження, зайві витрати є в цих процесах. І тільки після цього слід висувати пропозиції до їх зміни і вдосконалення. Аналіз процесів і вплив їх результативності на ефективність функціонування підприємства в цілому є основою для формування стратегії розвитку підприємства. Посилення конкуренції, високі темпи зростання і підвищення вимог до організації управлінського процесу закликають керівників підприємств переглядати методи оцінки ефективності діяльності. З огляду на той факт, що в великих організаціях наявні бізнес-процеси носять складний і багатоплановий характер, можливо зробити висновок про те, що реалізація і зміна бізнес-процесів в них носять стратегічний характер, так як вимагають значної кількості часу і призводять до істотної зміни їх внутрішнього середовища, що також вимагає свого обліку при аналізі і модернізації діяльності.

Ключові слова: бізнес-процес, ефективність, вдосконалення, підприємство.

Список використаних джерел
1. Бізнес-процес - це що? Розробка, моделювання, оптимізація бізнес-процесів. URL: http://fb.ru/article/164677/biznes-protsess---eto-chto-razrabotka-modelirovanieoptimizatsiya-biznes-protsessov
2. Бізнес-процес: аналіз бізнес-процесів. Опис, застосування, результати URL: http://fb.ru/article/221749/biznes-protsess-analiz-biznes-protsessov-opisanieprimenenie-rezultatyi
3. Козаченко Г.В., Ляшенко А.Н., Ладко І.Ю. Управління великим підприємством: монографія. К .: Лібра, 2006. 384 с.
4. Горбунова А. Спортивний одяг-лідер на ринку споживчих товарів. Інноваційна економіка і сучасний менеджмент. К.: Лібра, 2016.№ 2 (9). С. 43-46.
5. Жилкіна Е.Е., Хаметова Н.Г. Маркетингові дослідження ринку спортивного одягу. Практичний маркетинг. Київ, 2012. №3. С. 22-26.
6. Іванов А.А. Спортивний маркетинг як комплекс маркетингових комунікацій на ринку товарів і послуг спорту. Практичний маркетинг. Київ, 2013. № 5 (195). С. 29-35.
7. Калузький М.Л. Чотири типу просування товару в маркетингу. URL: http: //www.elitarium.ru/prodazhi-prodvizhenie-tovar-marketing-reklama-sponsorstvo-torgovlja/

Номер
Розділ
Статті