РЕАЛІЗАЦІЯ МЕХАНІЗМУ КОНСАЛТИНГОВОЇ ВЗАЄМОДІЇ НА РИНКУ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ: ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ

Н. О. Євтушенко

Анотація


Розглянуто особливості взаємодії суб’єктів господарювання на ринку телекомунікацій. Виявлено поширені проблеми взаємодії телекомунікаційних підприємств на ринку послуг України та систематизовано їх за рівнями: державний рівень, рівень галузі і рівень підприємства. Запропоновано шляхи вирішення проблем телекомунікаційних підприємств через нову форму взаємодії – консалтингову, яка у процесі реалізації ґрунтується на комплексі системного, процесного і ресурсного наукових підходів, дія яких посилюється синергетическим ефектом. Доведено доцільність реалізації механізму консалтингової взаємодії на ринку телекомунікаційних послуг через моделі комунікативного простору та маркетингового забезпечення, з урахуванням підвищення професійних компетенцій працівників підприємства і консультантів.

Ключові слова: механізм, консалтингова взаємодія, синергетичний ефект, комунікація, комунікативний простір, маркетингове забезпечення, ринок послуг, консалтингова компанія, телекомунікаційне підприємство.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.