Управління диджиталізацією підприємства в сучасних умовах
DOI: 10.31673/2415-8089.2022.010409
Анотація
В статті уточнено сутнісні характеристики диджиталізації підприємства, розглянуто особливості та обґрунтовано теоретичний базис управління диджиталізацією підприємств в сучасних умовах, здійснено діагностику процесів диджиталізації в телекомунікаційних підприємствах та означено концептуальні напрями удосконалення управління диджиталізацією підприємств в сучасних умовах, що враховують унікальні компетенції кожного підприємства, деформаційні прояви економічного простору і формують стратегічні конкурентні переваги.
Ключові слова: диджиталізація, телекомунікаційні підприємства, управління диджиталізацією підприємств, сучасні умови, інновації, стратегічні переваги, унікальні компетенції.
Список використаної літератури
1. Гудзь О.Є., Прокопенко Н.С. Трансформація парадигми управління підприємств на основі інформаційно-комунікаційних технологій. Науковий вісник Полісся. Чернігів : ЧНТУ, 2018. № 2 (14). Ч. 2. 242 с. С. 16 – 24.
2. Гудзь О .Є. Федюнін С. А., Щербина В. В. Диджиталізація, як конкурентна перевага підприємств. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2019. №3(29). C. 12–19.
3. Индекс цифровизации бизнеса (2019). URL: https://issek.hse.ru/news/244878024.html
4. Bloomberg J. Digitization, Digitalization, And Digital Transformation: Confuse Them At Your Peril. URL: https://www.forbes.com/sites/ jasonbloomberg/2018/04/29/digitization-digitalization-and-digital-transformation-confuse-them-at-your-peril/#1e1fe3d02f2c.
5. Gray J., Rumpe В. Models for digitalization. Journal of Software & System Modelling. 2015. №14 (1). Р. 1319–1320.
6. Katz R. (2015). The transformative economic impact of digital technology. URL: https://unctad.org/meetings/en/Presentation/ecn162015p09 _Katz_en.pdf.
7. Pring M. Introduction to technical analysis. McGraw-Hill, New York. 1997. 304 p.
8. Tapscott D. The Digital Economy. Promise and Peril in the Age of Networked Intelligence. New York : McGraw-Hill, 1995. 345 p.