Комунікаційний менеджмент на підприємстві
DOI: 10.31673/2415-8089.2021.023338
Анотація
У статті розкрито теоретичні засади комунікаційного менеджменту, де комунікація є найважливішим елементом системи управління знаннями та єднальною ланкою в структурі підприємства. Описано чинники урізноманітнення системи комунікаційного менеджменту підприємства. Акцентовано увагу на комунікаційному середовищі підприємства, де новітні інформаційні технології вже висунули нові вимоги до будови системи управління комунікаціями в підприємствах.
Ключові слова: комунікаційний менеджмент, комунікації, управління, комунікаційне середовище, підприємство.
Список використаної літератури
1. Бернет Дж., Моріарті С. Маркетингові комунікації. Пітер, 2001. 124 с.
2. Васильченко М.І., Гришко В.В. Комунікативний менеджмент: навчальний посібник. Полтава: ПолтНТУ, 2018. 208 с.
3. Гудзь О.Є. Модернізація інформаційного забезпечення корпоративного управління на основі сучасних цифрових технологій. Економіка. Менеджмент. Бізнес. №3 (25), 2018. C. 4-12.
4. Николаева Ж.В. Основы теории коммуникации: учебно-методическое пособие. Улан-Удэ: ВСГТУ, 2004. 274с.
5. Партико З.В. Теорія масової інформації та комунікації. Львів: ПАІС, 2008. 290 с.
6. Туріянська М.М. Комунікації в системі управління знаннями. Вісник економічної науки України. 2011. №2. С.194-196.