Рекламні стратегії в системі загальної маркетингової стратегії підприємства
DOI: 10.31673/2415-8089.2021.016265
Анотація
Статтю присвячено аналізу особливостей планування рекламної діяльності як частини маркетингових комунікацій підприємства. Проаналізовано ефективність поточної рекламної діяльності та особливості її планування на підприємстві. Доведено, що планування рекламної діяльності є частиною маркетингових комунікацій підприємства, що дозволяє досягти поставлених цілей рекламної кампанії за максимально ефективного використання рекламного бюджету з можливістю покрокового контролю та оперативного редагування поточних дій.
Ключові слова: планування, підприємство, рекламна діяльність, маркетингові комунікації, рекламна кампанія, ефективність рекламної кампанії.
Список використаних джерел:
1. Тонєва К. В. Адаптивні моделі вибору рекламної кампанії підприємства: Автореф. дис.канд. екон. наук: 08.03.02 Харк. нац. еко н. ун-т. Х., 2012. 20 с.
2. Алпатова, Н. Організація рекламної компанії. Все про бухгалтерський облiк. Київ, 2012. № 109-110. С. 34-36.
3. Баюра Д. О., Петрук В. В. Теоретичні аспекти розвитку стратегічного планування на підприємствах в умовах ринкової нестабільності. Наукові праці НДФІ. Київ, 2014. № 2 (67). С. 153-158.
4. Біловодська О.А. Рекламний менеджмент: Навчальний посібник. Київ: Знання, 2010. 332 с.
5. Біловодська О. А. Маркетингова політика розподілу. Навчальний посібник. Київ: Знання, 2011. 495 с.
6. Божкова В.В., Мельник Ю.М. Реклама та стимулювання збуту: Навчальний посібник. К.: Центр учбової літератури, 2009. 200 с
7. Бобрович В.Р. Економічний зміст реклами. Маркетинг в Україні. 2013. №6. С. 55-62.
8. Братко О.С. Маркетингова політика комунікацій: Навчальний посібник. Тернопіль: Карт-бланш, 2006. 275 с.