Інтернет-маркетинг як основний елемент сучасного маркетингу
DOI: 10.31673/2415-8089.2021.013944
Анотація
У статті проведено дослідження Інтернет-маркетингу як основного елементу сучасного маркетингу; наведено основні визначення терміну «маркетинг» і надано авторське визначення терміну «маркетинг комерційних підприємств»; побудовано матрицю порівняння концепцій маркетингу, надано характеристику елементів розвитку маркетингової теорії; наведено динаміку зростання фінансових ресурсів, що виділяються на Інтернет - рекламу в Європі; здійснено порівняльний аналіз можливостей Інтернет-маркетингу та звичайного маркетингу.
Ключові слова: маркетинг, Інтернет-маркетинг, маркетинг комерційних підприємств, концепції маркетингу, Інтернет-реклама.
Список використаних джерел
1. Котлер Ф. Маркетинг 3.0. Від продуктів до споживачів і далі - до людської душі. Х.: Альпіна Бізнес Букс, 2012. 205 с.
2. Курманов Н.В. Ефективна структура інтернет-ресурсу промислового підприємства. Практичний маркетинг. 2012. № 6 (184). С. 38-44.
3. Котлер Ф. Основи маркетингу: пер. з англ. М.: Вільямс, 2009. 118 с.
4. Пошукова система Google. URL: http: //www.google.uа
5. Osel R., Wright R. Allocating resources: How to Do It in Multi- Industry Corporations. Handbook of Business Problem Solving. New York: McGrow-Hill, 2019.
6. Український ринок Інтернет-реклами виявився найбільш динамічним в Європі. URL: https://tech.liga.net/technology/novosti/ukrainskiy-rynok-internet-reklamy-okazalsya-samym-dinamichnym-v-evrope.
7. Реклама. Світовий ринок. URL: https://www.tadviser.ru/index.php
8. У 2020 році інтернет-реклама вперше займе більше половини всього рекламного ринку США. URL: https://www.kommersant.ru/doc/4594572.
9. Сервіс «Google Analytics» URL: http: //blogs. Google Analytics.uа
10. Сервіс інтернет-аналітики IQBuzz. URL: http: //www.iqbuzz.uа/
11. Сервіс підбору ключових слів пошукової системи URL: https://adwords.google.com/select/KeywordTool External? DefaultView = 2