Методи оцінки конкурентоспроможності підприємства

DOI: 10.31673/2415-8089.2020.023540

  • Сазонова С. В. (Sazonova S. V.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ
  • Свисюк О. О. (Svisyuk O. O.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ

Анотація

Розглянуто сутність поняття конкурентоспроможності та її особливості у сучасній діяльності підприємства. Охарактеризовано змістове наповнення управління конкурентоспроможністю підприємства. Досліджено методи та критерії оцінки конкурентоспроможності підприємства, які на даний час широко застосовують на практики та дозволяють виявити тенденцію показників конкурентоспроможності підприємства.

Ключові слова: підприємство, конкурентоспроможність, методи оцінки конкурентоспроможності.

Список використаної літератури
1. Балабанова Л.В. Управління конкурентоспроможністю підприємств: навч. посібник. Київ: Професіонал, 2009. 256 с.
2. Верескун М.В. Законодавство України в сфері управління конкурентоспроможністю. Дніпропетровськ: Біла, 2012. 46 с.
3. Гудзь О.Є., Глушенкова А.А. Концептуальні засади розвитку інноваційного потенціалу телекомунікаційних підприємств. Науковий вісник міжнародного гуманітарного університету. 2017. Вип. 28 (16). С. 74–78.
4. Лупак Р.Л. Конкурентоспроможність підприємства: навч. посібник. Львів: Видавництво ЛКА, 2016. 484 с.
5. Халімон Т. М. Механізм управління конкурентоспроможністю телекомунікаційних підприємств. Інтелект XXI. 2016. № 5. С. 127–131.

Номер
Розділ
Статті