Модернізація організаційної поведінки на підприємстві
DOI: 10.31673/2415-8089.2022.037881
Анотація
Стаття присвячена сутності організаційної поведінки на підприємстві та важливості модернізації організаційної поведінки на підприємстві відповідно викликам сьогодення. Проаналізовано необхідність впровадження в діяльність підприємства організаційної культури та значну увагу приділяти ментальному здоров’ю працівників. Обґрунтовано значимість ментального здоров’я працівника на загальний розвиток підприємства. Наведена послідовність для формування плану заходів впровадження в діяльність підприємства організаційної культури, в розрізі заходів покращення стресостійкості працівників.
Ключові слова: підприємство, організаційна культура, модернізація, ментальне здоров’я, управління підприємством, персонал.
Список використаної літератури
1. Дубінський С. В. Сучасні підходи до вдосконалення організаційно-економічного механізму. Європейський вектор економічного розвитку. 2014. № 1 (16). С. 66– 72.
2. Кондратьєва Т. В. Сучасна концепція розвитку фірми. Вісник НТУ «ХПІ». 2012. №58(964). С. 83–87.
3. Краля В. Г. Основні етапи проектних пророблень щодо побудови організаційної структури управління організацій аграрного профілю. Вісник Харківського національного технічногоічного університету сільського господарства ім. П. Василенка. 2014. №150. С. 174–178.
4. Ареф’єва О. В. Полоус О. В. Інтенсифікація управління організаційною культурою підприємства в умовах неоіндустріальної модернізації. Проблеми системного підходу в економіці. 2019. № 6(74). С. 7–15.
5. Лепейко Т. І. Баркова К. О. Обґрунтування теоретичних засад зв’язку організаційної культури та стратегії підприємства. Інтелект XXI. 2019. .№ 3. С. 66–73.
6. Новаківський І. І. Логістичні засади перетворення організаційних структур управління. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». 2008. №633. С. 521–531.
7. Петренко С. А. Порівняльний аналіз моделей організаційних структур підприємства. Бюлетень Міжнародного Нобелівського економічного форуму. 2010. №1(3). Т.2. С. 245–254.
8. Сапіцька І. К. Формування організаційних структур: теорія та практика URL: http://www.sworld.com.ua/ simpoz4/100.pdf.
9. Тарасюк М. В. Обґрунтування організаційної структури торговельної мережі в умовах контролінгу. Економічний вісник Донбасу. 2009. №4(18). С. 152–157.
10. Шумейко В. Організаційні структури управління маркетингом на виробничих підприємствах. Маркетинг в Україні. 2009. №1. С. 46–48.
11. Щербина О. В. Еволюція організаційних структур: сутність, етапи, принципи. Вчені записки КНЕУ. 2008. № 10. С. 30–38.
12. Мойсій О.Б., Дудкін П. Д., Владимир О. М. Організаційна поведінка. Аспекти ефективного підприємництва. Курс лекцій, 2015. С.30-35