Маркетинговий концепт підвищення рекламної активності сервісу Adsaver

DOI: 10.31673/2415-8089.2022.034553

  • Гужавіна І. В. (Huzhavina I. V.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ
  • Каленська Н. В. (Kalensʹka N. V.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ

Анотація

У статті розглянуто концептуальні особливості інструментів онлайн-маркетингу та відмічені ключові проблеми їх ефективного використання. Обґрунтовано концептуальні характеристики послуги AdSaver, а також наведена порівняльна характеристика сервісу AdSaver з конкурентами за другорядними критеріями конкурентоспроможності. Наголошено на важливості акцентування уваги маркетингової діяльності підприємства не лише на рекламній активності, а й на самому процесі створення належного клієнтського сервісу, який дасть можливість компаніям забезпечити прихильність та лояльність споживачів на довгострокову перспективу. Визначено бюджетний розподіл типології рекламних посилань відповідно до ключових цілей компанії. Виділено концептуальні характерні особливості типології рекламних посилань. Обґрунтована інструментальна складова рекламної активності сервісу AdSaver з метою отримання ключових показників ефективності маркетингової діяльності суб’єктів господарювання. Розраховано оптимальні КРІ для кожного інструменту рекламної кампанії підприємства.

Ключові слова: маркетингова діяльність, рекламна кампанія, рекламна активність, інтернет-просування, інструменти реклами, інтернет-реклама.

Список використаної літератури
1. Горюнов М. А. Війна «мереж»: особливості становлення і сценарії подальшого розвитку мережевої торгівлі: книга. Харків: КСД, 2017. 320 с.
2. Короче: что такое customer journey за 4 минуты. Ringostat. URL: http://blog.ringostat.com/ru/koroche-chto-takoe-customer-journey-za-4-minuty/ (дата звернення 15.10.2022).
3. Новини та події 2019. Всеукраїнська рекламна коаліція. URL: http://vrk.org.ua/news-events/2019/advolume-2019.html (дата звернення 2.11.2022).
4. Оґілві Д. Про рекламу. Харків: КСД, 2019. 288 с.
5. Світвуд А. Маркетингова аналітика: як підкріпити інтуїцію даними. Київ : Наш Формат, 2019. 152 с.
6. Траут Дж., Райс Е. Маркетингові війни. Харків: Фабула, 2019. 240 с.
7. Шарп Б. Як зростаюсь бренди: чого не знають маркетологи. Київ: Наш Формат, 2019. 240 с.
8. Ads Manager: основи. Facebook. URL: http://microcredentials.digitalpromise.org/explore/marketing-with-facebook-ads (дата звернення 17.10 2022).
9. Google Аналітика. Google. URL: http://analytics.google.com/analytics/web/provision/#/provision (дата звернення 20.10. 2022).
10. The Marketing Mix and the 4Ps of Marketing. MindTools. URL: http://www.mindtools.com/pag es/article/ newSTR_94.htm (дата звернення 24.10. 2022).

Номер
Розділ
Статті