Методологічні засади управління прибутком торгівельного підприємства
DOI: 10.31673/2415-8089.2020.011713
Анотація
Статтю присвячено обґрунтуванню методів управління прибутком торговельного підприємства з використанням мікроекономічного інструментарію дослідження. Визначено економічну сутність прибутку в умовах розвитку ринкових відносин. Обґрунтовано необхідність управління прибутком на підприємствах. Досліджено передумови розробки системи управління операційним прибутком.
Ключові слова: управління, прибуток, торгівельне підприємство, фінансовий результат, доходи, витрати, точка беззбитковості.
Список використаної літератури
1. Бланк И. А. Управление прибылью. Київ : Ника-Центр, 2007. 768 с.
2. Блонська В. І. Вдосконалення системи управління розподілом та використанням прибутку підприємства URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/chem_biol/ nvnltu.
3. Карпенко О. В. Управлінський облік : навч. посібник. Київ : Центр учбової літератури, 2012. 296 с.
4. Маркіна І. А., Вороніна В. Л. Управління прибутком торговельних підприємств: монографія. Полтава: Вид-во ПП ―Астрая‖, 2018. 167 с.
5. Савіцька Г., Шелест Н. Управління прибутком підприємства. Збірник наукових праць ДЕТУТ. Серія “Економіка і управління”. 2016. №36. С. 241-248.
6. Худа В. В. Управління прибутком торговельних підприємств : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.00.04 ―Економіка та управління підприємствами‖ Київ : Лібра, 2007. 22 с.
7. Побережець О.В. Формування механізму управління результатами діяльності торговельного підприємства. Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. Том 16. №2 (36). С.70-88.