Роль та види контенту при просуванні в соціальних мережах

DOI: 10.31673/2415-8089.2020.017581

  • Філіна О. В. (Filina O. V.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ

Анотація

У статті розкрито тему важливості використання різних типів контенту для комплексного просування бізнесу в соціальних мережах. Проаналізовано роль кожного з наведених типів контенту при формуванні контентної стратегії SM-маркетингу. Запропоновано моделі співвідношення різних видів контенту для просування бізнесу в залежності від бізнес-напрямку та загальних маркетингових цілей. Контент маркетинг сьогодні є важливим інструментом для налагодження постійного та інтерактивного зв’язку з цільовою аудиторією в усіх сферах бізнесу. Також саме завдяки якісному контенту та чіткій контентній стратегії компанії формують власний імідж серед аудиторії. Дане дослідження розкриває тему контент маркетингу через аналіз типів контенту, які компанії використовують для комунікації з користувачами соціальних мереж.

Ключові слова: маркетинг, соціальні медіа, SMM, контент, контентна стратегія, просування бізнесу.

Список використаної літератури
1. Халілов Д. Маркетинг в социальных сетях. Москва: Манн, Иванов и Фербер, 2013. 240с.
2. Каплунов Д. Контент, маркетинг и рок-н-ролл. Книга-муза для покорения клиентов в интернете. Москва: Манн, Иванов и Фербер, 2014. 477 с.
3. Албітов А. Facebook. Как найти 100 000 друзей для вашего бизнеса бесплатно. Москва: Манн, Иванов и Фербер, 2011. 176 с.
4. Іванюха Т.В., Новікова Я.Д. Контентна стратегія просування брендів у соціальних мережах. Молодий вчений. 2017. №12 (52). С. 133-135.
5. Кифяк О.В., Урда В.Д. Маркетинг у cоціальних медіа (SMM) як інструмент просування товарів та послуг. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». 2017. № 14 (36). С. 123-130.
6. Герасимчук Т.А. Управління маркетингом підприємств торгівлі в соціальних мережах. Реклама: інтеграція теорії та практик: тези доповідей ХІ міжнародної наук.-практ. конф. Київ, 2017. С. 22-24.
7. Савицька Н.Л. Маркетинг у соціальних мережах: стратегії та інструменти на ринку В2С. Marketing and Digital Technologies. 2017. №1. С. 20-33.
8. Яблоко М. Email-маркетинг и соцсети: как объединить и найти новых подписчиков. Веб-сайт «Лайкни». URL: https://www.likeni.ru/analytics/email-marketing-i-sotsseti-kakobedinit-i-nayti-novykh-podpischikov/

Номер
Розділ
Статті