Можливості месенджер-маркетингу для просування товарів та послуг в інтернеті

DOI: 10.31673/2415-8089.2020.011120

  • Виноградова О. В. (Vynogradova O. V.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ
  • Дрокіна Н. І. (Drokina N. I.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ
  • Дарчук В. Г. (Darchuk V. G.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ

Анотація

У статті обґрунтовано актуальність та роль використання месенджерів у просування товарів та послуг підприємств. Представлено переваги (цінова доступність, варіативність контенту, лояльність, висока ефективність) та недоліки (відсутність АРІ, недостатня популярність, відсутність законодавчого регулювання та проблемність здійснення контролю за розсилками) використання месенджер-маркетингу у системі Інтернет-маркетингу підприємства. Розглянуто тенденції використання месенджерів в Україні та особливості використання кожного з месенджерів на сучасному етапі розвитку Інтернет-маркетингу. Наданий огляд інструментів таких популярних в Україні месенджерів як WhatsApp, Viber, Telegram, Facebook Messenger, Skype та складена їх порівняльна характеристика. Описано основні етапи впровадження месенджінгу та переваги для підприємства від обґрунтованого вибору сервісу обміну миттєвими повідомленнями в Інтернет-маркетингу.

Ключові слова: месенджер-маркетинг, інструменти онлайн комунікацій, Інтернетмаркетинг, просування, сервіси обміну миттєвими повідомленнями.

Список використаної літератури
1. Как увеличить продажи при помощи мессенджер-маркетинга. URL: https://lpgenerator.ru/blog/2018/09/20/kak-uvelichit-prodazhi-pri-pomoshi-messendzhermarketinga/
2. Кордзая Н.Р. Інтернет-маркетинг та його сучасний стан в Україні. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки». 2015. Вип. 12(2). C. 17–20.
3. Богдан М.С., Горецька О.В. Психологічні особливості спілкування залежних від соціальних мереж. Психологія і соціологія: проблеми практичного застосування. 2014. C. 25-29.
4. Мессенджер-маркетинг как новый инструмент маркетолога URL: https://salesgenerator.ru/blog/messendzher-marketing/
5. Парабеллум А., Мрочковский Н., Калаев В. Социальные сети. Источники новых клиентов для бизнеса. Москва, 2013. 176 с.
6. Халилов Д. Маркетинг в социальных сетях. Москва: Манн, Иванов и Фербер, 2013. 245 с.
7. Почему мессенджеры — хороший канал для брендов. URL: https://www.dalee.ru/blog/messenger_marketing.html
8. Полезный функционал мессенджеров глазами email-маркетолога URL: https://www.likeni.ru/analytics/poleznyy-funktsional-messendzherov-glazami-email-marketologa/
9. Заплатить в Viber. Какие новинки предложит мессенджер украинцам в 2020 году URL: https://ubr.ua/ukraine-and-world/technology/zaplatit-v-viber-kakie-novinki-predlozhitmessendzher-ukraintsam-v-2020-hodu-3888742
10. Топ-5 мессенджеров в Украине: больше 90% пользуются Viber. URL: https://ain.ua/2018/04/10/top-5-messendzherov-v-ukraine
11. Какой мессенджер круче – сравниваем лучшие программы для переписки. URL: https://uip.me/2016/01/messengers-comparison-2016/
12. Кордзая Н. Р. Основні особливості месенджер-маркетингу. Інтелект XXI. 2018. № 2. C. 172-175.

Номер
Розділ
Статті